Триває процес переносу даних та наповнення нового веб-порталу. Деякі матеріали можуть бути тимчасово або постійно недоступні

Офіційний веб-портал Кременчуцької міської ради
та виконавчого комітету

11 °C
Освіта

 

Кременчук – одне з небагатьох міст України, де мережа освітніх закладів не лише зберігається, а й вдосконалюється відповідно до потреб сьогодення.

Дошкільна освіта є обов’язковою первинною складовою частиною системи безперервної освіти в Україні, а тому покликана реалізовувати важливі завдання збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини, виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля, формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду, виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.

У місті працюють 49 дошкільних навчальних закладів комунальної форми власності.

Для дітей з особливими освітніми потребами та вадами здоров’я у дитячих садочках функціонують 32 групи спеціального призначення та 3 санаторні групи.

 У дошкільних навчальних закладах міста для здобуття  дошкільної освіти використовують альтернативну форму навчання – дітей, які не можуть перебувати у ДНЗ повний день, залучають  до короткотривалого перебування у дитячому садочку.

   

У нашому місті функціонують 30 загальноосвітніх навчальних закладів, підпорядкованих департаменту освіти.

Навчальні заклади нашого міста є активними учасниками дослідно- експериментальної роботи. Продовжується  дослідно–експериментальна робота за темою «Модульно-цільове проектування дидактичних одиниць у навчальному процесі: регіональний аспект» на 2014 - 2020 р.р.  на  базі Кременчуцького ліцею № 5 ім. Т.Г. Шевченка Кременчуцької міської ради Полтавської області. 

Педагогічні колективи КНВК – 2, ліцею № 4 «Кремінь» Кременчуцької  міської ради Полтавської області, Кременчуцького ліцею № 10 «Лінгвіст» Кременчуцької міської ради Полтавської області, Кременчуцького ліцею № 17 «Вибір» ім. М. Г. Неленя Кременчуцької міської ради Полтавської області продовжують брати участь у експерименті «Реалізація компетентнісного підходу в науково - педагогічному проекті «Інтелект України».

З початку нового навчального року розпочала роботу нова установа – «Інклюзивно – ресурсний центр № 1», який створений шляхом реорганізації міської психолого – медико - педагогічної консультації. Основне призначення центру – надання психолого – педагогічної допомоги  та забезпечення системного і кваліфікованого супроводу дітей з обмеженими можливостями.

У всіх закладах освіти навчання для учнів перших класів здійснюється в рамках реформи  «Нова українська школа».    

Луреатами І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Вчитель інклюзивного класу» стали Стешенко З.В. (КНВК№15), Вавака Н.В. (ЗОШ№19); у номінації «Географія» Коваленко О.Р. (Ліцей №5).

Проведена  підготовка педагогічних працівників до роботи в умовах Нової української школи. Відбулися очні сесії навчання вчителів, які впроваджують Державний стандарт початкової освіти у 2018-19 навчальному році   (85 осіб ) та у 2019 – 2020 (85 осіб).

У місті працюють 3 позашкільні навчальні заклади, підпорядковані департаменту освіти: міський центр позашкільної освіти, еколого-натуралістичний центр учнівської молоді та міський центр позашкільної освіти «Лідер».   В цих закладах організовано роботу 182 гуртків різних напрямів.    

За звітний період вихованці позашкільних навчальних закладів з метою подальшого розвитку та вдосконалення науково-технічної творчості, популяризації автомодельного спорту, розвитку творчої діяльності, науково-конструкторської та дослідницької роботи взяли участь у заходах різного рівня та неодноразово здобули перемогу. 

У місті працюють 3 позашкільні навчальні заклади, підпорядковані департаменту освіти: міський центр позашкільної освіти, еколого-натуралістичний центр учнівської молоді та міський центр позашкільної освіти «Лідер».   В цих закладах організовано роботу 182 гуртків різних напрямів.

Вихованці позашкільних навчальних закладів з метою подальшого розвитку та вдосконалення науково-технічної творчості, популяризації автомодельного спорту, розвитку творчої діяльності, науково-конструкторської та дослідницької роботи. взяли участь у заходах різного рівня та неодноразово здобули перемогу.