Триває процес переносу даних та наповнення нового веб-порталу. Деякі матеріали можуть бути тимчасово або постійно недоступні

Офіційний веб-портал Кременчуцької міської ради
та виконавчого комітету

23 °C

Управління по роботі з документами

Начальник:

Сидорок Наталія Борисівна

Графік роботи:

08:00-17:15 (Понеділок - Четвер) 08:00-16:00 (Пятниця)


Адреса:

39600, Полтавська обл., м. Кременчук, пл.Перемоги, буд.2, каб.116

Електронна пошта:

gor@kremen.gov.ua

Телефон:

74-39-74,74-39-87


Основні завдання та функції:

- забезпечення опрацювання розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області, їх належне оформлення та зберігання протягом визначеного терміну;
- організація системи ведення діловодства та єдиного порядку роботи з документами у виконавчому комітеті Кременчуцької міської ради Полтавської області, за винятком документів, які містять інформацію, що належить до таємного та службового користування;
- забезпечує контроль за термінами виконання доручень службових документів;
- здійснює облік і аналіз документообігу;
- складає номенклатуру справ виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області.