Начальник управління:
Разумна Олеся Антонівна
Графік роботи:
08:00-17:15 (Понеділок-Четвер) 08:00-16:00 (П'ятниця)
Код ЄДРПОУ:
04057287
Основні завдання та функції:
- забезпечення безперешкодного здійснення конституційних прав громадян звертатися з пропозиціями, заявами, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів
- здійснення попереднього розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян
- забезпечення чіткої організації особистого прийому громадян, виїзних прийомів громадян з особистих питань керівництвом міськвиконкому у поза робочий час за місцем роботи та проживання громадян
- організація електронного обліку усних і письмових звернень громадян
- здійснення контролю за своєчасним розглядом пропозицій, заяв і скарг громадян виконкомами районних рад, структурними відділами міськвиконкому, підприємствами, організаціями незалежно від форм власності
- підготовка пропозицій і висновків по зверненнях громадян для наступної доповіді керівництву міськвиконкому
- вивчення і узагальнення пропозицій, заяв і скарг громадян, які надійшли у міськвиконком, підготовка інформаційних матеріалів (довідок, пропозицій) керівництву міськвиконкому про причини письмових і усних звернень громадян, а також повторних звернень та звернень в органи влади вищого рівня
- підготовка періодичних довідок про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради для направлення в обласну державну адміністрацію
- підготовка та узагальнення відповідей на звернення громадян, які звернулися до органів влади вищого рівня
- організація і здійснення перевірок ведення діловодства по зверненнях громадян в структурних підрозділах міськвиконкому, підприємствах і організаціях незалежно від форм власності
- здійснення контролю за виконанням рішень і розпоряджень виконавчого комітету міської ради, які приймаються по зверненнях громадян
- організація і здійснення перевірок виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в структурних підрозділах виконкому міської ради, на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності
- здійснення інформаційно-довідкової роботи з питань компетенції відділу по роботі із зверненнями громадян. Направлення повідомлень та відповідей громадянам щодо результатів розгляду їх звернень
- забезпечення збереження поточного архіву щодо звернень громадян та передача справ в архів для довгострокового та постійного збереження
- надання методичної допомоги структурним підрозділам міськвиконкому, виконавчим комітетам районних рад, підприємствам, організаціям (незалежно від форм власності) в організації роботи із зверненнями громадян, вивчення і розповсюдження передового досвіду цієї роботи