Триває процес переносу даних та наповнення нового веб-порталу. Деякі матеріали можуть бути тимчасово або постійно недоступні

Офіційний веб-портал Кременчуцької міської ради
та виконавчого комітету

16 °C
АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКИЙ ВІДДІЛ

АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКИЙ ВІДДІЛ

Завідуючий відділом:

Іванченко Марія Андріївна

Графік роботи:

08:00-17:15 (Понеділок-Четвер) 08:00-16:00 (П'ятниця)


Адреса:

39600, Полтавська обл., м.Кременчук, пл.Перемоги, буд.2, каб. 107

Електронна пошта:

agv@kremen.gov.ua

Телефон:

74-35-23


Основні завдання та функції:

- Забезпечує господарське обслуговування і утримання в належному стані адміністративного будинку, гаражів, інших приміщень, закріплених за виконавчим комітетом, та їх прилеглої території, згідно з правилами та нормами виробничої санітарії і протипожежної безпеки.

- Вирішує питання водопостачання та водовідведення, теплопостачання, електропостачання приміщень, закріплених за виконавчим комітетом.

- Забезпечує придбання, облік та збереження майна, інвентарю та інших матеріальних цінностей, закріплених за виконавчим комітетом, та оформлення відповідної документації належним чином.

- Вирішує питання ремонту меблів, інвентарю та іншого майна виконавчого комітету.

- Забезпечує контроль за правильним використанням, технічним обслуговуванням та ремонтом  пасажирських ліфтів.

- Вживає заходи щодо контролю, обслуговування, усунення несправностей та аварій систем тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення.

- Організовує ремонт приміщень, закріплених за виконавчим комітетом, їх інженерного обладнання.

- Забезпечує економну і безпечну роботу енерго- та електро- устаткування, а також контроль за зняттям показників приладів обліку.

- Забезпечує проведення перевірки технічного стану протипожежного інвентарю, заходів забезпечення протипожежної безпеки в приміщеннях, закріплених за виконавчим комітетом.

- Здійснює контроль за санітарним станом приміщень, закріплених за виконавчим комітетом, вживає заходи із своєчасної очистки від сміття та снігу прилеглої території та покрівлі.

- Забезпечує ефективну роботу автотранспорту, закріпленого за виконавчим комітетом.

- Організовує укладення договорів з підприємствами торгівлі, електропостачання, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, на технічне обслуговування ліфтів, вивіз сміття, дезінфекцію, договорів оренди приміщень, автомобілів, інших послуг, контролює їх виконання, своєчасну оплату та правильність її нарахування і ціни. Вирішує питання з відповідними службами по суті укладених договорів.

- Організовує страхування службових автомобілів, своєчасне та якісне проведення технічного обслуговування і ремонту, технічний огляд службових автомобілів виконавчого комітету. Контролює проходження водіями щорічного медичного огляду.

- Організовує чергування відповідальних чергових виконавчого комітету, проведення з ними інструктажів та перевіряє якість виконання службових обов’язків.

- Організовує укладення договорів з службою охорони на охорону та обслуговування сигналізації об’єктів виконавчого комітету.

- Організовує щорічне проведення спільної із відділом бухгалтерського обліку та звітності інвентаризації основних засобів та малоцінного інвентарю.

- Відповідає за охорону праці, протипожежну безпеку та електробезпеку в структурах виконавчого комітету. Організовує проведення вступних, повторних, позачергових та цільових інструктажів в структурах виконавчого комітету,  заходи для недопущення порушень законодавства з охорони праці, розробляє інструкції з охорони праці для структурних підрозділів виконавчого комітету. 

- Розробляє та забезпечує виконання заходів для підготовки приміщень виконавчого комітету для роботи в осінньо-зимовий період.