Триває процес переносу даних та наповнення нового веб-порталу. Деякі матеріали можуть бути тимчасово або постійно недоступні

Офіційний веб-портал Кременчуцької міської ради
та виконавчого комітету

21 °C

ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ

Директор:

Карпенко Наталія Василівна

Графік роботи:

08:00-17:15 (Понеділок - Четвер) 08:00-16:00 (П'ятниця)


Адреса:

39600, Полтавська обл., м.Кременчук, пл. Перемоги, буд.2, каб.101-105

Електронна пошта:

rada@kremen.gov.ua

Телефон:

74-39-78, 74-38-50, 74-35-21, 74-39-82


Основні завдання та функції:

- організація скликання, підготовки та проведення сесій Кременчуцької міської ради (пленарних засідань, засідань Президії Кременчуцької міської ради, постійних депутатських комісій Кременчуцької міської ради та спільних засідань постійних депутатських комісій міської ради, тимчасових контрольних комісій міської ради, робочих груп та інших органів Кременчуцької міської ради для реалізації Кременчуцькою міською радою своїх повноважень), формування переліку питань, що розглядатимуться на сесії Кременчуцької міської ради, повідомлення народних депутатів України, депутатів Полтавської обласної ради, обраних від м. Кременчука, та депутатів Кременчуцької міської ради про дату, час, місце проведення сесій Кременчуцької міської ради, сприяння доведення цієї інформації до відома населення міста Кременчука;

- своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення у межах повноважень;

- організація контролю за виконанням рішень Кременчуцької міської ради, депутатських запитів та звернень.;

- координація діяльності постійних та інших комісій міської ради, сприяння організації виконання їх рекомендацій;

- методична та практична допомога депутатам та їх помічникам-консультантам у здійсненні депутатських повноважень;

- прилюднення на офіційному веб-порталі Кременчуцької міської ради та виконавчого комітету місцевого бюджету і титульних списків виконавчих органів міської ради за допомогою програмного забезпечення «Відкритий бюджет», заповнення необхідними публічними даними модулів порталу;

- ведення діловодства, обліку, проходження і контролю за документами;

- формування номенклатури справ департаменту у справи для зберігання та передачі в установленому порядку до архівного відділу виконавчого комітету, забезпечення доступу до  цих документів осіб, яким це право надано;

 - сприяння підготовці та проведенню референдумів, виборів до органів державної влади та місцевого самоврядування у межах, визначених законодавством.