Управління державної реєстрації

Начальник:

Проценко Наталія Костянтинівна

Прийом громадян:

ПН-ЧТ 8:00-17:15 ПТ 8:00-16:00 Читайте актуальні новини з питань державної реєстрації нерухомості та бізнесу на сайті у Facebook за посиланням: https://www.facebook.com/Управління-державної-реєстрації-викон

Приймальня:

11 кабінет

Адреса:

вул. Ігоря Сердюка, 27

Електронна пошта:

udr@kremen.gov.ua

Телефон:

3-90-74, 3-71-20

Основні завдання та функції:

Основним завданням Управління є забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації:
- державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, тобто офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно ;
- державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстраі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну особу та фізичну ососбу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства.

Функції управління відповідно до завдань та повноважень:

1. Забезпечення проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону;
2. Забезпечення надання інформації про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження відповідно до закону;
3. Вжиття в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру прав на нерухоме майно;
4. Забезпечення взяття на облік безхазяйне майно відповідно до закону;
5. Внесення пропозицій заступникові міського голови виконавчого комітету Кременчуцької міської ради щодо удосконалення роботи суб'єкта державної реєстрації прав;
6. Забезпечення ведення та зберігання :
- реєстраційних справ, у тому числі переданих державними реєстраторами, які не перебувають у трудових відносинах з Кременчуцькою міською радою та проводять державну реєстрацію прав;
- облікових справ, які сформовані Управлінням під час проведення державної реєстрації прав;
- інвентаризаційних справ, переданих суб'єктами господарювання після проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна;
7. Забезпечення прийому документів, поданих для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців до моменту набуття чинності порядку взаємодії між реєстраторами;
8. Забезпечення прийому документів, поданих для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців до моменту набуття чинності порядку взаємодії між реєстраторами;
9. Забезпечення проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівта громадських формувань відповідно до законодавства;
10. Забезпечення надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до законодавства;
11. Вжиття в межах компетенції заходів щодо ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
12. Забезпечення формування і ведення реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
13. Проведення аналізу та опрацювання інформації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ;
14. Підготовка проектів рішень Кременчуцької міської ради, виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, розпоряджень Кременчуцького міського голови з питань, віднесених до компетенції Управління;
15. Сприяння висвітленню в засобах масової інформації матеріалів щодо стану державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ;
16. Інформування Кременчуцької міської ради, міського голови та першого заступника міського голови про стан виконання Управлінням завдань з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
17. Представлення у встановленому порядку інтереси Управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
18. Здійснення інших покладених на Управління повноважень згідно з чинним законодавством.