Звіт про роботу Департаменту «ЦНАП
у м. Кременчуці» у 2018 році
СТАТИСТИКА ОБСЛУГОВУВАННЯ
У 2018 році через Департамент «ЦНАП у м. Кременчуці» (далі – ЦНАП) обслуговано 344 тисячі громадян:
Головний офіс |
Автозаводський відділ |
Крюківський відділ |
262 тис. осіб |
47 тис. осіб |
35 тис. осіб |
Нині через ЦНАП можна отримати 251 адміністративну послугу, із них 65 послуг приймається за принципом екстериторіальності.
Жителі міста мають змогу через сайт, не виходячи з дому, без відвідування ЦНАП, замовити онлайн 24 адміністративні послуги.
Протягом 2018 року зареєстровано 170 055 звернень, із них надано відмов 3 642, що становить 2,1 %.
За надання адміністративних послуг до міського бюджету надійшло 13,2 мільйонів гривень. З них близько 15%, а це понад 2,1 мільйони гривень, надійшло від жителів інших регіонів.
Адміністратори ЦНАП працюють у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Єдиному державному демографічному реєстрі, Державному земельному кадастрі.
У 2018 році через ЦНАП зареєстровано звернень щодо:
Протягом 2018 року на сайті ЦНАП зареєстровано 10 495 особистих кабінетів, що дало можливість громадянам здійснити 25 409 записів у електронну чергу ЦНАП онлайн.
РОЗШИРЕННЯ ФУНКЦІОНАЛУ ЦНАП
Із 23 січня 2018 року розпочав роботу Автозаводський відділ ЦНАП (вул. Героїв України, 11А). Для запровадження зручних умов та поліпшення якості роботи проведено опитування щодо визначення найбільш зручного графіка роботи Автозаводського відділу ЦНАП. Заповнити анкету можна було на прийомі в адміністратора або на сайті cnap-kremen.gov.ua (вкладка «Голосуй! Графік роботи ЦНАП на Молодіжному») або на сторінці ЦНАП у Фейсбук!
Більшістю голосів вибрана запропонована пропозиція № 3: Вівторок - П’ятниця: з 8-00 до 17-00. Субота: з 8-00 до 16-00. Новий графік роботи почав діяти з 1 червня 2018 року.
З 9 лютого 2018 року розпочав роботу Call-центр. Зателефонувавши на короткий номер 15-88 (для дзвінків зі стаціонарних телефонів) можна отримати первинну консультацію, а також відповіді на питання: коли, куди прийти, як записатися в електронну чергу, який пакет документів необхідно надати та іншу довідкову інформацію.
Із 11.07.2018 головний офіс ЦНАП знаходиться у сучасному комфортному приміщенні у центрі міста та обслуговує понад 2 тисяч громадян протягом дня. Завдяки вдалому зонуванню приміщення та прийому замовників послуг на точно призначений день і час, потоки відвідувачів не змішуються та не створюють черг.
Із 13.07.2018 у Автозаводському відділі ЦНАП (вул. Героїв України, 11-А) стало можливим оформити паспорт громадянина України у формі ID-картки та паспорт громадянина України для виїзду за кордон. Для цього встановлено та підключено одне робоче місце для прийому документів, зняття біометричних даних та одне робоче місце для видачі готових паспортів.
Із 31.08.2018 жителів міста, які за віком або за станом здоров’я не можуть відвідати ЦНАП, обслуговує мобільний адміністратор.
Протягом вересня 2018 року у головному офісі та відділеннях ЦНАП проводилося анкетування відвідувачів з метою визначення суспільної думки суб’єктів звернень щодо ефективності роботи ЦНАП, якості обслуговування адміністраторами, доступності інформації про адміністративні послуги, рівня задоволеності відвідувачів та дотримання вимог чинного законодавства. Результати анкетування розміщено на офіційному сайті ЦНАП за посиланням https://cnap-kremen.gov.ua/public/showall/519.
НОВІ ПОСЛУГИ
58/59 – 07 «Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям»;
25 – 04 «Реєстрація у банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, для направлення до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку за рахунок бюджетних коштів»;
25-05 «Реєстрація у банку даних дітей міста Кременчука для здійснення часткового відшкодування частини вартості путівки за рахунок бюджетних коштів»;
36-17 «Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення»;
36-18 «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру»;
36-19 «Видача висновку про погодження документації із землеустрою».
58/59 – 09 «Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину, або місце їх проживання невідоме»;
21-01 «Видача дозволу на виконання будівельних робіт»;
21-02 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, розташованих на території м. Кременчука)»;
21-03 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, розташованих на території м. Кременчука)»;
21-04 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо самочинно збудованих об’єктів, на які визнано право власності за рішенням суду, розташованих на території м. Кременчука)»;
21-05 «Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації»;
21-06 «Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта».
28-19 "Видача погодження розміщення на об’єктах благоустрою тимчасових гаражів для громадян пільгових категорій для зберігання транспорту на території м. Кременчука";
25-06 «Зняття з реєстрації дитини з банку даних дітей міста Кременчука для здійснення часткового відшкодування вартості путівки за рахунок бюджетних коштів за надані послуги з оздоровлення та відпочинку»;
25-07 «Видача довідки про те, що дитина не зареєстрована у банку даних дітей міста Кременчука для здійснення часткового відшкодування вартості путівки за рахунок бюджетних коштів за надані послуги з оздоровлення та відпочинку»;
25-08 «Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням дитиною 6 річного віку»;
25-09 «Продовження строку дії посвідчень дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням дитиною 14-річного віку»;
25-10 «Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з народженням дитини»;
25-11 «Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім`ї у зв’язку з навчанням»;
25-12 «Видача дублікату посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчень дитини з багатодітної сім’ї»;
25-13 «Видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім`ї не видавалися».
09-12 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для стаціонарної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності»;
09-13 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для пересувної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності»;
09-14 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для рекламного засобу»;
09-15 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для підприємств, установ, організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, фізичних осіб-підприємців, громадян, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку тощо»;
09-16 «Надання рішення про закріплення об’єкта благоустрою для утримання території в належному санітарному стані для приватного сектору»;
09-17 «Видача дублікату дозволу на розміщення об’єкту зовнішньої реклами»;
52-13 «Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки»;
52-14 «Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-15 «Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів»;
52-16 «Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки»;
52-17 «Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки»;
52-18 «Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації»;
52-19 «Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації»;
52-20 «Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об'єднання професійних спілок»;
52-21 «Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об'єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-22 «Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів»;
52-23 «Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об'єднання професійних спілок»;
52-24 «Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок»;
52-25 «Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок»;
52-26 «Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації»;
52-27 «Державна реєстрація створення організації роботодавців, об'єднання організацій роботодавців»;
52-28 «Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об'єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-29 «Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів»;
52-30 «Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців»;
52-31 «Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців»;
52-32 «Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації»;
52-33 «Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації»;
52-34 «Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії»;
52-35 «Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-36 «Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
52-37 «Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії»;
52-38 «Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії»;
52-39 «Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації»;
52-40 «Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації»
- вересень
21-07 «Реєстрація декларації про готовність об`єкта до експлуатації (відповідно до Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, розташованих на території м. Кременчука».
- листопад
35-04 «Переоформлення дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах)»;
35-05 «Анулювання дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах)»;
35-06 «Переоформлення підтвердження законності вилучення водних біоресурсів із середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій)»;
35-07 «Анулювання підтвердження законності вилучення водних біоресурсів із середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій)»;
35-08 «Погодження Режимів рибогосподарської експлуатації водних об’єктів»;
35-09 «Погодження змін та доповнень до Режимів рибогосподарської експлуатації водних об’єктів».
З жовтня 2018 року головний офіс та відділення ЦНАП стали місцем, де у рамках «Громадського бюджету – 2018» активні громадяни мали змогу запропонувати свій проект для покращення міста, району, вулиці та проголосувати за цікаві ідеї, які будуть реалізовані за кошти міста.
ОБМІН ДОСВІДОМ
З метою отримання практичного досвіду та навичок у роботі із розробленим та запровадженим апаратно-програмним комплексом (АПК) ЦНАП відвідали:
12 червня 2018 року порядок оформлення біометричних документів вивчали представники ЦНАП м. Черкаси.
9-10 серпня 2018 року ЦНАП приймав гостей із Запоріжжя, Вінниці, Хмільника, Мелітополя, Коломиї, Бердянська, Полтави, Горішніх Плавнів, Миргорода. Навчальна поїздка з обміну досвідом у сфері відкритого демократичного врядування, надання якісних адміністративних послуг та діяльності ЦНАП організована у рамках реалізації Проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.
17, 23 та 30 жовтня 2018 року на базі Кременчуцького ЦНАП Полтавським центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій проведено серію виїзних практичних семінарів для представників органів місцевого самоврядування та центрів надання адміністративних послуг Полтавської області.
ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ
Щотижня проводяться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг.
Протягом травня - червня 2018 року проведено цикл психологічних семінарів – тренінгів, направлених на розвиток основних комунікаційних навичок адміністраторів ЦНАП. Вчителем виступила професор кафедри філології та видавничої справи КрНУ, доктор філологічних наук Ксенія Сізова.
1 серпня 2018 року вивчали заходи пожежної безпеки та пран евакуації. Заняття проводила провідний інспектор ВЗНС Кременчуцького МРУ ГУ ДСНС України у Полтавській області, майор служби цивільного захисту Марина Мартиненко.
У серпні – вересні 2018 року проведено цикл занять-тренінгів із надання першої домедичної допомоги. Заняття проводив Роман Бутрімов, інструктор 44 навчального центру, який займається поширенням знань з тактичної медицини для військових та надання першої медичної допомоги для цивільного населення.
26 жовтня 2018 року проведено заняття з теорії загального діловодства та сучасної української мови. Лекцію читали викладачі Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського кандидат історичних наук, доцент кафедри українознавства Віктор Саранча та кандидат філологічних наук, доцент кафедри українознавства Оксана Тур.
Керівники ЦНАП приймали участь:
19 – 23 листопада 2018 року у тренінгу для тренерів з методик викладання та сучасної дидактики вищої школи, який організований за підтримки проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини.
19 - 20 грудня 2018 року участь в засіданні круглого столу «Проблеми / потреби політики у сфері адміністративних послуг», м. Київ.
Зроби самостійний крок у доросле життя!
Спільно з підрозділами міграційної служби міста продовжує діяти проект, орієнтований на дітей: «Зроби самостійний крок у доросле життя!». Ключове завдання – підвищити обізнаність школярів щодо того, як, де і коли оформляти паспорт вперше:
ВІДЗНАКИ
За результатами оцінювання експертами проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) діяльності ЦНАП у кожному зі 16 міст-партнерів Проекту, роботу Департаменту «ЦНАП у м. Кременчуці» визнано однією з 4-х кращих.
ЦНАП взяв участь у конкурсах, які проводилися Департаментом економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації серед ЦНАП області. За результатами опитування кременчуцький ЦНАП нагороджено: у номінації "Кращий ЦНАП міста обласного значення" та в номінації "Кращий адміністратор ЦНАП міста обласного значення" відзначено начальника реєстраційного відділу адміністративно-дозвільного управління ЦНАП Мартиненко І.В.
TEAM BUILDING
Уже стало доброю традицією проводити спільне дозвілля працівників ЦНАП та членів їх сімей. Протягом 2018 року це:
З 19 грудня 2018 року ЦНАП розпочав вести сторінку у соціальній мережі Instagram.
Зведена інформація про роботу Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці»
за суб’єктами надання послуг у 2018 році
Назва суб’єкта надання адміністративної послуги |
Кількість прийнятих заяв |
|
15 |
|
6 |
|
2519 |
|
1177 |
|
830 |
|
26 |
|
408 |
|
18 |
|
315 |
|
10 |
|
5527 |
|
8 |
|
3182 |
|
0 |
|
4984 |
|
31 |
|
14914 |
|
0 |
|
45 |
|
53347 |
|
23433 |
|
3561 |
|
95 |
|
7724 |
|
18383 |
|
12340 |
|
11341 |
|
5816 |
Всього прийнято заяв |
170055 |
Видано результатів |
167368 |
Відмовлено |
3699 |
Всього |
171067 |
Всього обслуговано звернень |
341122 |