Положення
про управління інформаційно-комп’ютерних технологій
виконавчого комітету Кременчуцької міської ради
Полтавської області
1. Загальні положення
1.1. Управління інформаційно-комп’ютерних технологій виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (надалі – управління) є структурним підрозділом виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області, утворюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підзвітне та підконтрольне Кременчуцькій міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету, міському голові та керуючому справами виконкому міської ради.
1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами і указами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.
1.3. Управління утримується за рахунок коштів, передбачених міським бюджетом.
2. Основні функції та завдання управління
Основними функціями та завданнями управління є:
2.1. Забезпечення ефективного впровадження і функціонування сучасних інформаційних технологій та інформаційних ресурсів у виконавчому комітеті Кременчуцької міської ради Полтавської області
(далі — виконавчий комітет);
2.2. Забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційних систем та зв’язку, локальної комп’ютерної мережі, системи відеоспостереження, електронного документообігу, а також інших інформаційних ресурсів виконавчого комітету;
2.3. Створення, впровадження та модернізація єдиної інфраструктури автоматизованої інформаційної взаємодії структурних підрозділів виконавчого комітету;
2.4. Організація та впровадження заходів стосовно технічного захисту інформації з обмеженим доступом у комп’ютерних мережах виконавчого комітету;
2.5. Організація обслуговування апаратних засобів та оргтехніки, що використовуються у структурних підрозділах виконавчого комітету;
2.6. Технічний супровід засідань сесій Кременчуцької міської ради за допомогою електронної системи голосування «Рада-В»;
2.7. Забезпечення звукового та мультимедійного супроводження нарад, засідань та інших заходів виконавчого комітету;
2.8. Забезпечення відповідності технічних параметрів апаратури зв’язку, обладнання, каналів, фізичних ліній та цифрових каналів зв’язку, системних (цифрових) та аналогових телефонних апаратів установленим нормам у виконавчому комітеті;
2.9. Співпраця з підприємствами, установами, закладами та організаціями незалежно від форми власності шляхом використання інформаційних технологій для розвитку інфраструктури електронних інформаційних ресурсів виконавчого комітету;
2.10. Організація, координація і контроль за формуванням та виконанням міської програми інформатизації;
2.11. Забезпечення прав громадян на доступ до публічної інформації з питань, віднесених до його компетенції;
2.12. Підготовка проектів рішень Кременчуцької міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що належать до його компетенції;
2.13. Надання пропозицій та здійснення заходів для залучення коштів у розвиток телекомунікаційних систем і технологій, інформатизації, електронного урядування у виконавчому комітеті міської ради;
2.14. Підготовка та надання пропозицій щодо закупівель товарів, робіт та послуг, пов’язаних зі створенням, розвитком, модернізацією й використанням засобів інформатизації, інформаційних систем, мереж, електронних інформаційних ресурсів виконавчого комітету міської ради;
2.15. Погодження проектів нормативно-правових актів міської ради, її виконавчого комітету, розроблених відділами, управліннями, іншими виконавчими органами міської ради, що містять питання, віднесені до його компетенції;
2.16. Організація використання кваліфікованих електронних довірчих послуг та забезпечення засобами кваліфікованого електронного підпису працівників виконавчого комітету;
2.17. Оформлення та погодження договорів/додаткових угод про закупівлю комп’ютерної та оргтехніки, надання послуг відповідно до напрямку діяльності управління у виконавчому комітеті;
2.18. Адміністрування й керування системами інформаційного наповнення офіційного веб-порталу Кременчуцької міської ради та її виконавчого комітету (надалі – веб-портал) і офіційного веб-порталу відкритих даних міста Кременчука (портал відкритих даних), у порядку, визначеному відповідними актами;
2.19. Створення технічної можливості структурним підрозділам виконавчого комітету своєчасно здійснювати оприлюднення та оновлення наборів даних відповідно до законодавства України;
2.20. Здійснення моніторингу стану оновлення наборів даних на порталі відкритих даних – opendata.kremen.gov.ua;
2.21. Забезпечення технічної та практичної підтримки користувачів порталу відкритих даних – opendata.kremen.gov.ua;
2.22. Організація оприлюднення наборів даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних – data.gov.ua;
2.23. Надання методичної допомоги (семінари-навчання, інструктажі, усні консультації) структурним підрозділам виконавчого комітету, відокремленим структурним підрозділам виконавчого комітету, комунальним підприємствам Кременчуцької міської ради, іншим установам і закладам комунальної власності з питань формування, використання та розвитку електронних інформаційних ресурсів міста на веб-порталі;
2.24.Здійснення технічного обслуговування та ремонт апаратури, комутаційного та каналоутворюючого обладнання електрозв'язку, кінцевого телефонного обладнання тощо відповідно до правил та інструкцій з технічної експлуатації та інших нормативних документів у виконавчому комітеті;
2.25. Надання керівництву виконавчого комітету пропозицій щодо вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення та організації роботи виконавчого комітету за допомогою нових комп’ютерних технологій.
3. Права управління
Управління в межах наданих йому повноважень має право:
3.1. Отримувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконавчого комітету, виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
3.2. Скликати та проводити наради, семінари та навчання з питань, що належать до його компетенції, запрошувати на них представників відділів, управлінь, інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, закладів та організацій незалежно від форми власності, громадських організацій;
3.3. Брати участь у нарадах, конференціях, семінарах, роботі консультативних, дорадчих та інших органів для впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у виконавчому комітеті;
3.4. В особі начальника управління або його заступника брати участь у роботі сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради, нарадах, що організовуються іншими виконавчими органами міської ради, подавати пропозиції з питань, віднесених до його повноважень;
4. Структура управління
4.1. Структура управління та штатний розпис затверджується міським головою.
4.2. Положення про управління затверджується рішенням міської ради.
4.3. Положення про структурні підрозділи управління затверджується начальником управління.
4.4. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування, на яких поширюється дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
4.5. Працівники управління несуть персональну відповідальність за неналежне виконання обов’язків, визначених посадовими інструкціями та дорученнями/резолюціями начальника управління.
5. Заключні положення
5.1. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому законодавством.