1.1. Автозаводська районна адміністрація Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі - Адміністрація) є виконавчим органом Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, який утворюється Кременчуцькою міською радою Кременчуцького району Полтавської області і діє на правах департаменту.
1.2. Адміністрація підзвітна і підконтрольна Кременчуцькій міській раді Кременчуцького району Полтавської області, підпорядкована виконавчому комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, міському голові та заступнику міського голови згідно з розподілом повноважень.
1.3.У своїй діяльності Адміністрація керується Конституцією України і законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами.
1.4. Повна назва: АВТОЗАВОДСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
1.5. Скорочена назва: АВТОЗАВОДСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ.
1.6. Місце знаходження та юридична адреса: 39623, Полтавська обл., м. Кременчук, провулок Льва Толстого, 38.
2.1. Адміністрація є юридичною особою, має самостійний баланс, має право відкривати рахунки в органах Державної казначейської служби та установах банків відповідно до законодавства України, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, штампи і бланк встановленого зразка.
2.2. Адміністрація в межах своїх повноважень має право укладати від свого імені угоди, договори і контракти з юридичними та фізичними особами, набувати майнових прав, нести обов'язки, бути позивачем, відповідачем та третьою особою у судах усіх інстанцій.
2.3. Майно Адміністрації належить їй на праві оперативного управління. Адміністрація володіє та користується майном, що знаходиться в її управлінні. Розпорядження майном здійснюється відповідно до положень законодавства України.
2.4. Адміністрація утримується за рахунок коштів міського бюджету. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників Адміністрації та видатки на її утримання встановлюються міською радою та затверджуються міським головою. Кошторис та штатний розпис Адміністрації затверджується у встановленому порядку.
2.5. Адміністрація є неприбутковою організацією.
2.6.Доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
2.7.Доходи або майно Адміністрації не підлягають розподілу серед засновників, її працівників та посадових осіб (крім оплати їхньої праці та відрахувань на соціальні заходи).
3.1. Метою діяльності та основним завданням Адміністрації є реалізація функцій місцевого самоврядування на території Автозаводського району міста Кременчука, забезпечення прав і свобод громадян в межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією України і законами України.
3.2. Адміністрація при виконанні покладених на неї завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, з департаментами, управліннями, відділами та іншими виконавчими органами Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.
4.1. З питань благоустрою:
4.1.1. бере участь в обстеженні зелених насаджень на території району;
4.1.2. здійснює контроль за станом благоустрою та озелененням прибудинкових територій; охороною зелених насаджень та водоймищ, за утриманням прибудинкових територій в належному санітарно-технічному стані незалежно від форми власності, бере участь у створенні місць відпочинку громадян;
4.1.3. бере участь у виявленні порушень та складанні актів про порушення правил благоустрою на території району;
4.1.4.вживає заходи щодо притягнення до адміністративної відповідальності осіб, винних у порушенні правил благоустрою, та у інших випадках, відповідно до наданих повноважень, згідно з нормами законодавства;
4.1.5.взаємодіє з управлінням контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області;
4.1.6. готує пропозиції управлінню контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області щодо галузевих програм з урахуванням проблемних питань району за напрямком діяльності;
4.1.7. надає пропозиції щодо створення робочих груп, комісій тощо з питань благоустрою територій, бере участь в їх роботі;
4.1.8. виявляє на території Автозаводського району безхазяйні об'єкти та передає їх перелік та дані про місцезнаходження зазначених об'єктів до управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та департаменту житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області;
4.1.9. бере участь в організації благоустрою території району у відповідності з Правилами благоустрою території міста Кременчука;
4.1.10. веде перелік об'єктів благоустрою;
4.1.11.інформує управління державного архітектурно-будівельного контролю Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та управління містобудування та архітектури Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області у разі виявлення самовільно побудованого об'єкту нерухомого майна;
4.1.12. проводить роботу щодо укладання угод про організацію взаємовідносин у сфері благоустрою з суб'єктами господарської діяльності та фізичними особами, веде облік укладених угод;
4.1.13. веде облік проведення земляних робіт по будівництву, реконструкції, ремонту підземних інженерних мереж на території району, про що інформує управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.
4.2. З питань організації роботи з населенням:
4.2.1. забезпечує виконання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян та юридичних осіб;
4.2.2. здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, політичних партій, тощо, а також звернень та запитів народних депутатів України, депутатів місцевих рад, письмово повідомляє заявників про результати розгляду їх звернень та прийняті рішення, роз'яснює порядок оскарження прийнятих рішень;
4.2.3. організовує та проводить особистий прийом громадян;
4.2.4. організовує роботу щодо виїзних прийомів міського голови та його заступників, секретаря міської ради, керуючого справами виконкому міської ради за місцем проживання громадян;
4.2.5. організовує та проводить навчання посадових осіб Адміністрації та семінари з питань роботи зі зверненнями громадян та юридичних осіб;
4.2.6. забезпечує облік і вивчення змісту одержаних звернень громадян та юридичних осіб;
4.2.7. організує прийом, реєстрацію та облік запитів на інформацію, що надходять в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
4.2.8. забезпечує своєчасне опрацювання запитів на інформацію, систематизацію, аналіз та контроль за наданням відповідей на запити безпосередніми виконавцями в строки, визначені законом;
4.2.9. аналізує стан роботи зі зверненнями фізичних та юридичних осіб, готує звіти та щоквартально інформує управління по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області про кількість та характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Адміністрації.
4.3. З питань загально-організаційної роботи.
4.3.1. здійснює організаційні заходи, пов'язані з підготовкою та проведенням всеукраїнських та місцевих референдумів, виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих, районних та обласних рад, міського голови;
4.3.2. здійснює організаційну роботу щодо проведення масових заходів за місцем проживання населення;
4.3.3. сприяє створенню органів самоорганізації населення, здійснює їх облік та забезпечує взаємодію органів самоорганізації населення з органами місцевого самоврядування;
4.3.4. взаємодіє з громадськими організаціями, політичними партіями та релігійними громадами;
4.3.5. готує в межах компетенції матеріали та виносить їх на розгляд міської ради або її виконавчого комітету;
4.3.6. забезпечує виконання відповідних рішень Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
4.3.7. бере участь у розробленні проектів розпорядчих актів міської ради, її виконавчого комітету та міського голови, в т.ч. нормативно-правового характеру, з питань, які відносяться до компетенції Адміністрації, та проводить експертизу таких актів.
4.4. З питань захисту прав дітей:
4.4.1. забезпечує у межах своїх повноважень здійснення контролю за додержанням законодавства щодо соціального захисту дітей, запобігання вчиненню ними правопорушень;
4.4.2. реалізує на території району державну політику з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
4.4.3. здійснює ведення державної статистики щодо дітей;
4.4.4. визначає пріоритетні напрямки покращення становища дітей, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвиткові, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; забезпечує проведення заходів із запобігання та протидії домашньому насильству;
4.4.5. здійснює оформлення документів на влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування, до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, в сім’ї усиновлювачів та проводить перевірки умов їх проживання і виховання;
4.4.6. організовує і проводить разом з іншими структурними підрозділами Адміністрації, місцевими відділеннями поліції, Кременчуцьким міським центром соціальних служб, медичними та освітніми закладами заходи щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень.
4.5. Інші повноваження.
4.5.1. утворює у межах компетенції робочі групи, комісії;
4.5.2. здійснює відповідно до закону:
4.5.2.1. ведення Державного реєстру виборців;
4.5.2.2.формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Кременчука Кременчуцького району Полтавської області;
4.5.2.3.реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання перебування осіб у межах міста Кременчука Полтавської області;
4.5.2.4. передачу інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
4.5.3. взаємодіє з правоохоронними органами району з питань забезпечення законності, профілактики правопорушень, боротьби зі злочинністю та охорони громадського порядку;
4.5.4. забезпечує надання інформації та доступ до документів у разі проведення перевірки уповноваженими виконавчими органами Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області;
4.5.5. забезпечує облік актів Адміністрації району;
4.5.6. взаємодіє з відділом оперативного контролю за станом в місті виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області;
4.5.7. виконує інші повноваження, передбачені законодавством України та делеговані міською радою.
5.1. Адміністрація під час здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені цим Положенням, має право:
5.1.1. одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Адміністрацію завдань;
5.1.2. залучати за погодженням з їх керівниками спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій, об'єднань громадян для розгляду питань, що належать до компетенції Адміністрації;
5.1.3. скликати у встановленому порядку наради з питань, що відносяться до його компетенції;
5.1.4. брати участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та її виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою;
5.1.5. користуватися іншими правами, передбаченими для виконавчого органу міської ради згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормами чинного законодавства України.
6.1. До складу Адміністрації входять:
6.1.1. Управління з питань благоустрою району та організаційної роботи з населенням;
6.1.2. Служба у справах дітей;
6.1.3. Відділ ведення Державного реєстру виборців;
6.1.4. Відділ ведення Реєстру територіальної громади;
6.1.5. Адміністративно-господарський відділ;
6.1.6. Відділ бухгалтерського обліку та звітності.
6.2. З урахуванням наданих повноважень в Адміністрації утворені віддалені робочі місця.
6.3. Діяльність Адміністрації та служби у справах дітей, яка є юридичною особою та діє в статусі управління, регламентується Положеннями, що затверджуються рішеннями Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.
6.4. Положення про інші структурні підрозділи Адміністрації без статусу юридичної особи затверджуються директором Адміністрації за погодженням із профільним заступником міського голови.
6.5. Права, обов'язки і відповідальність працівників Адміністрації визначені у посадових інструкціях, які затверджуються директором Адміністрації.
7.1. Адміністрацію очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному чинним законодавством України.
7.2. Директор має двох заступників, один з яких очолює управління. Заступники директора призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою згідно з Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
7.3. Директор Адміністрації:
7.3.1. Здійснює керівництво діяльністю Адміністрації, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Адміністрацію завдань.
7.3.2. Видає накази в межах своєї компетенції, контролює їх виконання.
7.3.3. Подає на затвердження у встановленому порядку штатний розпис і кошторис витрат на утримання Адміністрації після погодження з заступником міського голови відповідно до розподілу повноважень.
7.3.4. Розпоряджається коштами Адміністрації в межах затвердженого кошторису на утримання Адміністрації.
7.3.5. Укладає договори, контракти, угоди для забезпечення діяльності Адміністрації, видає довіреності.
7.3.6. Затверджує положення про структурні підрозділи Адміністрації та посадові інструкції працівників Адміністрації.
7.3.7. Приймає рішення про призначення та звільнення із займаних посад посадових осіб місцевого самоврядування Адміністрації, притягнення їх до дисциплінарної відповідальності, застосування заходів дисциплінарного впливу, а також заохочення працівників відповідно до законодавства.
7.3.8. Відкриває і закриває поточні рахунки в органах Державної казначейської служби, в установах банків, має право першого підпису на банківських документах.
7.3.9. Розробляє проекти нормативно-правових актів з питань, віднесених до компетенції Адміністрації, проводить експертизу таких актів.
7.3.10. Призначає та звільняє з посад працівників, обслуговуючий персонал Адміністрації.
7.3.11. Діє від імені Адміністрації, представляє його інтереси у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, політичними партіями і громадськими організаціями, підприємствами (об'єднаннями), установами, організаціями, громадянами без довіреності.
7.3.12. Веде особистий прийом громадян, забезпечує виконання їх законних вимог і обґрунтованих прохань, розглядає в установленому порядку звернення громадян.
7.3.13. Інформує мешканців району про виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та висвітлює свою діяльність у засобах масової інформації в межах своєї компетенції.
7.3.14. Забезпечує виконання працівниками Адміністрації вимог чинного законодавства.
7.3.15. Здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до чинного законодавства України, а також виконує завдання, визначені рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.
8.1. Ліквідація та реорганізація Адміністрації проводиться міською радою у порядку, визначеному законодавством України.
8.2. У разі реорганізації, ліквідації Адміністрації проводиться передача її активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
8.3. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.