Офіційний вебпортал Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету

3 °C
ПОЛОЖЕННЯ

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району

Полтавської області

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1.1. Управління контролю за станом благоустрою виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі за текстом – управління) є виконавчим органом Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядкований виконкому міської ради і міському голові та заступнику, який спрямовує, координує та контролює роботу управління відповідно до розподілу повноважень.

1.2. Управління утворюється міською  радою для реалізації завдань місцевого самоврядування у сфері здійснення контролю з питань благоустрою міста Кременчука та Потоківського старостинського округу, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка, виконання Правил благоустрою, та  Правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених відповідними рішеннями міської ради та з метою профілактики порушень у цій сфері.

1.3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими і нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.

 

ІІ. ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ

   2. Управління в межах повноважень забезпечує:

2.1. Контроль за благоустроєм територій і дотриманням встановленого порядку експлуатації об'єктів міської інфраструктури, правомірності їхнього розміщення та використання.

2.2. Контроль за дотриманням нормативного санітарного стану територій, елементів зовнішнього благоустрою міста Кременчука та Потоківського старостинського округу, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка, раціональним використанням земель в межах повноважень, а також вжиття відповідних заходів щодо усунення недоліків.

2.3. Координацію діяльності підприємств, установ, організацій, а також громадян щодо виявлення безхазяйного майна та самовільно розміщених об'єктів міської інфраструктури та елементів благоустрою.

 

ІІІ. ФУНКЦІЇ ТА ПРАВА УПРАВЛІННЯ.

3. Управління здійснює такі функції:

3.1. Контроль відповідно до завдань та повноважень за дотриманням підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності, встановленого чинними нормативними актами порядку експлуатації та утримання об'єктів зовнішнього благоустрою та інфраструктури міста Кременчука та Потоківського старостинського округу, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка. За результатами контролю посадові особи управління вимагають від юридичних і фізичних осіб усунення виявлених порушень.

3.2. Проведення рейдів та перевірок ( обстеження) дотримання фізичними та юридичними особами вимог чинного законодавства України у сфері благоустрою та Правил благоустрою та забезпечення чистоти і порядку в м. Кременчуці та Потоківському старостинському окрузі, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка.

3.3. Надання приписів та складання протоколів про адміністративні правопорушення у сфері благоустрою з метою притягнення винних до відповідальності.

3.4. Вжиття заходів щодо очищення території міста  Кременчука та Потоківського старостинського округу, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка, від безхазяйного майна, самовільно розміщених об'єктів та елементів благоустрою покинутих будівельних матеріалів і конструкцій, тимчасових споруд тощо.

3.5. Контроль виконання заходів щодо утримання в належному санітарному стані на території міста Кременчука та Потоківського старостинського округу, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка, відповідно до чинного законодавства в тому числі місць масового перебування людей.

3.6. Контроль виконання комплексу необхідних заходів щодо захисту територій міста Кременчука та Потоківського старостинського округу, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка, від засмічення відходами, заростання бур’янами, чагарниками та дрібноліссям.

3.7. У межах своєї компетенції розробка і подання на затвердження міській раді та виконавчому комітету міської ради інструктивних та методичних документів, надає методичну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань забезпечення благоустрою, утримання територій міста Кременчука та Потоківського старостинського округу, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка, тощо.

3.8. Забезпечення взаємодії між відповідними відділами, управліннями та іншими виконавчими органами міської ради, органами самоорганізації населення, підприємствами, установами, організаціями при проведенні загальноміських заходів, які стосуються благоустрою міста Кременчука та Потоківського старостинського округу, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка.

3.9. Участь у створенні інформаційної бази ведення реєстру «Розміщення малих архітектурних форм» для здійснення моніторингу об'єктів міської інфраструктури з питань, що належить до повноважень управління.

3.10. Регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у місті  Кременчуці та Потоківському старостинському окрузі, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка у відповідності до Правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених відповідним рішенням міської ради.

3.11. Надання відповідним місцевим органам державної виконавчої влади та виконавчим органам міської ради інформації про порушення правил благоустрою, незалежно від форм власності, для прийняття відповідних заходів щодо їх усунення.

3.12. Залучення спеціалістів відділів, управлінь та інших виконавчих органів Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції управління.

3.13. Скликання в установленому порядку нарад з питань, які належать до компетенції управління.

3.14. Підготовка матеріалів та проєктів рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області щодо демонтажу безхазяйних та самовільно встановлених тимчасових споруд, об’єктів зовнішньої реклами, гаражів, а також покинутих будівельних конструкцій, матеріалів тощо, іншого рухомого майна.

3.15. Контроль проведення робіт з благоустрою прилеглих до будівельного майданчика територій до введення в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів.

3.16. Участь в роботі профільних комісій, які утворюються міською радою, її виконавчим комітетом та міським головою.

3.17. Участь у спільних рейдах та перевірках з іншими службами. У разі термінової потреби у спільних рейдах і перевірках (в разі явного порушення законодавства у сфері благоустрою) посадові особи управління залучаються до рейду чи перевірки шляхом негайного повідомлення телефонограмою про об’єкт та строки перевірки.

3.18. Оформлення дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видача дублікатів, анулювання дозволів, ведення відповідного обліку та контроль за проведенням планових та аварійних земельних робіт на території міста Кременчука та Потоківського старостинського округу, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка.

3.19 Закріплення об’єктів благоустрою у м. Кременчуці та Потоківському старостинському окрузі, що складається з сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка, відповідно до Правил благоустрою.

 

 

Управління має право:

3.20. Отримувати в установленому порядку від відділів, управлінь, департаментів виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, які є необхідними для виконання покладених на управління завдань.

3.21. Вживати заходи щодо притягнення до адміністративної відповідальності посадових осіб та громадян за порушення Правил розміщення зовнішньої реклами, Правил благоустрою та припинення робіт, які проводяться з порушенням вимог, передбачених чинним законодавством і локальними нормативно-правовими актами.

3.22. Отримувати від підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, а також від відділів, управлінь, департаментів та інших виконавчих органів Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області необхідну інформацію щодо експлуатації, утримання, будівництва, ремонту об’єктів, про виконання відповідних рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції управління.

3.23. Вимагати від керівників та інших посадових осіб державних установ, суб'єктів підприємницької діяльності, громадян, у власності або користуванні яких знаходяться об'єкти міської інфраструктури, усунення виявлених правопорушень у галузі зовнішнього благоустрою територій, будівель, споруд, інженерних мереж, транспортних магістралей тощо.

3.24. Самостійно проводити планові та позапланові обстеження дотримання підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями, фізичними особами законодавства у сфері благоустрою.

Планові обстеження проводяться згідно з затвердженими планами роботи управління.

Позапланові обстеження проводяться у разі надходження заяв, скарг, службових, доповідних записок або у разі явного порушення законодавства у сфері благоустрою.

При проведенні обстеження посадова особа управління повинна мати при собі службове посвідчення та направлення на перевірку, що затверджується міським головою або його заступником.

Якщо під час обстеження виявлені порушення Правил розміщення зовнішньої реклами, Правил благоустрою, посадова особа управління зобов’язана скласти та видати припис, який є обов’язковим для виконання в термін до десяти календарних діб особами, які його отримали.

У приписі зазначається: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, якій адресується припис, та надаються вимоги щодо усунення порушення Правил благоустрою або Правил розміщення зовнішньої реклами.

Припис підписується особою, яка його склала і особою, якій адресується припис.

У разі відмови особи отримати припис в графі «Припис одержав» робиться про це запис.

Посадова особа управління, яка під час обстеження об’єкту благоустрою виявила порушення вимог Правил благоустрою, складає протокол про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення та передає матеріали на розгляд адміністративної комісії.

 

IV. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ.

4.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови у порядку, визначеному законодавством.

4.2. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування, призначаються на посаду та звільняються з посади розпорядженням міського голови у порядку, визначеному законодавством.

4.3. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці, структуру та штатний розпис управління затверджує міський голова.

4.4. Майно управління складають основні та інші засоби та цінності, що є власністю територіальної громади, в особі міської ради.

 

V. КЕРІВНИЦТВО УПРАВЛІННЯМ.

5.1. Начальник управління:

5.2. Здійснює керівництво  управлінням, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, розподіляє обов'язки між спеціалістами, які йому підпорядковуються.

5.3. Погоджує призначення на посаду та звільнення з посади спеціалістів управління, надає подання про присвоєння рангів, застосування заходів стимулювання та дисциплінарних стягнень.

5.4. Відповідає за організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення управління, стан діловодства та обліку.

5.5. Організовує підготовку проєктів рішень з питань, що належать до відання управління.

5.6. Контролює виконання рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, віднесених до відання управління.

5.7. Ініціює перед міським головою питання притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників комунальних підприємств, за невиконання рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, віднесених до відання управління.

5.8. Діє без довіреності від імені управління, представляє його інтереси у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, політичними партіями і громадськими організаціями, підприємствами (об’єднаннями), установами, організаціями, громадянами та іншими особами.

5.9. Погоджує посадові інструкції працівників.

5.10. Забезпечує співробітництво управління з іншими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування у процесі виконання завдань, покладених на управління.

5.11. Здійснює інші повноваження відповідно до Положення, посадових інструкцій, а також завдань, визначених рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.

 

 

VI. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. На час відсутності начальника управління виконання його обов’язків покладається на заступника начальника управління контролю за станом благоустрою.

6.2. Обов’язки за посадою спеціалістів управління визначаються посадовими інструкціями.

6.3. Організація роботи управління здійснюється відповідно до квартальних планів, які погоджуються з першим заступником міського голови.

6.4. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними профільними комісіями міської ради, відділами, управліннями, департаментами та іншими виконавчими органами Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, а також з комунальними підприємствами.

6.5. Ліквідація та реорганізація управління здійснюється відповідно до законодавства.

6.6. Зміни та доповнення до даного Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

6.7. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої посадові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.8. Посадові особи управління несуть відповідальність відповідно до законодавства.