П О Л О Ж Е Н Н Я
про адміністративно-господарський відділ виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Адміністративно-господарський відділ виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі – Виконавчий комітет) є відділом Виконавчого комітету і створюється для її господарського обслуговування.
1.2. Відділ підзвітній і підконтрольний міській раді, її виконавчому комітету, підпорядкований міському голові, безпосередньо підпорядковується керуючому справами виконкому міської ради.
1.3. Відділ у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами, рішеннями Кременчуцької міської ради Полтавської області та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим положенням.
2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1. Адміністративно-господарський відділ:
2.1.1. Забезпечує господарське обслуговування і утримання в належному стані адміністративного будинку, гаражів, інших приміщень, закріплених за виконавчим комітетом, та їх прилеглої території, згідно з правилами та нормами виробничої санітарії і протипожежної безпеки.
2.1.2. Вирішує питання водопостачання та водовідведення, теплопостачання, електропостачання приміщень, закріплених за виконавчим комітетом.
2.1.3. Забезпечує придбання, облік та збереження майна, інвентарю та інших матеріальних цінностей, закріплених за виконавчим комітетом, та оформлення відповідної документації належним чином.
2.1.4. Вирішує питання ремонту меблів, інвентарю та іншого майна виконавчого комітету.
2.1.5. Забезпечує контроль за правильним використанням, технічним обслуговуванням та ремонтом пасажирських ліфтів.
2.1.6. Вживає заходи щодо контролю, обслуговування, усунення несправностей та аварій систем тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення.
2.1.7. Організовує ремонт приміщень, закріплених за виконавчим комітетом, їх інженерного обладнання.
2.1.8. Забезпечує економну і безпечну роботу енерго- та електро- устаткування, а також контроль за зняттям показників приладів обліку.
2.1.9. Забезпечує проведення перевірки технічного стану протипожежного інвентарю, заходів забезпечення протипожежної безпеки в приміщеннях, закріплених за виконавчим комітетом.
2.1.10. Здійснює контроль за санітарним станом приміщень, закріплених за виконавчим комітетом, вживає заходи із своєчасної очистки від сміття та снігу прилеглої території та покрівлі.
2.1.11. Забезпечує ефективну роботу автотранспорту, закріпленого за виконавчим комітетом.
2.1.12. Організовує укладення договорів з підприємствами торгівлі, електропостачання, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, на технічне обслуговування ліфтів, вивіз сміття, дезінфекцію, договорів оренди приміщень, автомобілів, інших послуг, контролює їх виконання, своєчасну оплату та правильність її нарахування і ціни. Вирішує питання з відповідними службами по суті укладених договорів.
2.1.13. Організовує страхування службових автомобілів, своєчасне та якісне проведення технічного обслуговування і ремонту, технічний огляд службових автомобілів виконавчого комітету. Контролює проходження водіями щорічного медичного огляду.
2.1.14. Організовує чергування відповідальних чергових виконавчого комітету, проведення з ними інструктажів та перевіряє якість виконання службових обов’язків.
2.1.15. Організовує укладення договорів з службою охорони на охорону та обслуговування сигналізації об’єктів виконавчого комітету.
2.1.16. Організовує щорічне проведення спільної із відділом бухгалтерського обліку та звітності інвентаризації основних засобів та малоцінного інвентарю.
2.1.17. Відповідає за охорону праці, протипожежну безпеку та електробезпеку в структурах виконавчого комітету. Організовує проведення вступних, повторних, позачергових та цільових інструктажів в структурах виконавчого комітету, заходи для недопущення порушень законодавства з охорони праці, розробляє інструкції з охорони праці для структурних підрозділів виконавчого комітету.
2.1.18. Розробляє та забезпечує виконання заходів для підготовки приміщень виконавчого комітету для роботи в осінньо-зимовий період.
3. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА ПОВНОВАЖЕНЬ
3.1 Відділ у межах своїх повноважень:
3.1.1. Забезпечує технічне, господарське та транспортне обслуговування працівників виконавчого комітету, сесій міської ради, засідань виконавчого комітету, конференцій, нарад та інших протокольних заходів, що проводить міська рада та її виконавчий комітет.
3.1.2. Здійснює господарські функції та матеріально-технічне забезпечення щодо обслуговування структурних підрозділів виконавчого комітету, по яких ведеться бухгалтерський облік.
3.1.3. Забезпечує безперебійну роботу службового автотранспорту виконавчого комітету.
3.1.4. Утримує в належному стані адміністративні приміщення виконавчого комітету, організовує проведення капітального і поточного ремонтів службових приміщень та інженерних мереж.
3.1.5. Здійснює контроль за належною експлуатацією адміністративних будівель.
3.1.6. Вимагає від працівників виконавчого комітету виконання вимог охорони праці, протипожежної безпеки, електробезпеки утримання в належному санітарному стані службових приміщень, а також дбайливого відношення до майна в адміністративних будівлях міської ради.
4. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ
4.1. Чисельність працівників відділу визначається штатним розписом, затвердженим міським головою.
4.2. Штатний розпис відділу може змінюватись в залежності від обсягів завдань, обумовлених цим Положенням, в межах граничної чисельності та фонду оплати праці виконавчого комітету.
4.3. Права, обов’язки і відповідальність працівників відділу визначені у посадових інструкціях, які затверджуються керуючим справами виконавчого комітету міської ради.
5. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ
5.1. Відділ очолює завідуючий адміністративно-господарського відділу, який призначається та звільняється з посади розпорядженням міського голови за поданням керуючого справами виконкому міської ради.
5.2. Завідуючий адміністративно-господарського відділу:
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу.
5.2.2. Здійснює повноваження в межах своєї посадової інструкції.
5.2.3. Надає міському голові пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників відділу, пропозиції по вдосконаленню роботи, накладення стягнень або заохочення працівників відділу та вносить за узгодженням керуючого справами виконавчого комітету міської ради пропозиції в межах компетенції відділу.
5.2.4. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань.
5.3. Завідуючий адміністративно-господарського відділу має заступника, який призначається та звільняється з посади розпорядженням міського голови за поданням керуючого справами виконкому міської ради.
5.4. Заступник завідуючого адміністративно-господарського відділу:
5.4.1. Здійснює повноваження в межах своєї посадової інструкції.
5.4.2. На період відсутності завідуючого адміністративного-господарського відділу виконує його обов’язки.
5.4.3. Надає завідуючому адміністративно-господарського відділу пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників відділу, пропозиції по вдосконаленню роботи, накладення стягнень або заохочення працівників відділу та вносить за узгодженням керуючого справами виконавчого комітету міської ради пропозиції в межах компетенції відділу.
5.4.4. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань.
6. ПРАВА ВІДДІЛУ
6.1. Відділ має право:
6.1.1. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
6.1.2. Інформувати керуючого справами виконавчого комітету, міського голову у разі покладання на відділ виконання роботи, що не відноситься до функцій відділу чи виходить за його межі, а також у випадках, коли відповідні виконавчі органи міської ради чи посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення покладених завдань, з метою вжиття відповідних заходів.
6.1.3. Залучати за узгодженням з керуючого справами виконкому міської ради відповідних спеціалістів для підготовки нормативних і інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього завдань.
6.1.4. Брати участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою.
6.1.5. Перевіряти та контролювати дотримання працівниками міської ради встановленого порядку зберігання матеріальних цінностей, за які вони несуть матеріальну відповідальність, а також утримання їх у належному стані.
7. ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ
7.1. Відділ при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, відділами, управліннями, департаментами, та іншими виконавчими органами Кременчуцької міської ради, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян.
7.2. Відділ в питаннях надання методичних рекомендацій, консультацій, проведення заходів з охорони праці та пожежної безпеки, ведення журналів, проведення інструктажів, виконання приписів, отримання звітної чи довідкової інформації, взаємодіє з міським головою, його заступниками, керуючим справами виконкому міської ради, керівниками всіх структурних підрозділів (департаменти, управління, відділи).
8. СТАТУС ВІДДІЛУ
8.1. Відділ не є юридичною особою.
8.2. Майно, яке знаходиться на балансі відділу, є комунальною власністю виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області.
8.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
8.4. Працівники відділу не є посадовими особами органу місцевого самоврядування, на них не поширюються дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
9. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Припинення діяльності відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України;
9.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.