Офіційний вебпортал Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету

14 °C

Ви тут: Новини >> Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці повідомляє

Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці повідомляє

Грудень 14, 2015

Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці повідомляє

Інформацію за об’єктом нерухомого  майна  можливо отримати  в  електронній формі через офіційний веб-сайт  Міністерства  юстиції  України,  за  умови ідентифікації такої  особи (фізичної або юридичної) з використанням електронного цифрового  підпису  чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи,   або   в  паперовому  вигляді.
       Інформація  за  суб’єктом  речового  права  на нерухоме майно
надається  фізичним  та юридичним особам в електронній формі через
офіційний  веб-сайт  Міністерства  юстиції України з використанням
електронного  цифрового  підпису  чи іншого альтернативного засобу
ідентифікації   особи,   або   в   паперовому   вигляді  державним
реєстратором чи нотаріусом.
       Для отримання інформації в електронній формі через офіційний  веб-сайт  Міністерства  юстиції України необхідно здійснити наступні кроки:
1.      Зайти на сайт  Міністерства юстиции new.minjust.gov.ua  та обрати  розділ «Онлайн-сервіси»
  1. Ввести noшyкові дані
це може бути назва компанії, код єдиного реестру, прізвище засновника чи директора
  1. Зачекати 20-30 секунд
поки сформується документ
4.        Миттєво сплатити за послугу банківською карткою
вартість послуги - 21 гривня  за довідку із реєстру нерухомості
  1.    Роздрукувати документ
роздрукований витяг, довідка чи виписка мають таку ж юридичну силу, як документ із печаткою
Для отримання в паперовому вигляді інформації за об’єктом нерухомого майна особа подає через Центр надання адміністративних послуг у місті Кременчуці наступні документи:
-  заяву про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
    -    копію паспорта; документу, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційного номеру);
-    документ, що підтверджує внесення плати:
- за заявою власника (співвласника) квартири, житлового чи нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку, у разі створення об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (асоціації власників житлових будинків, якщо їй делеговані повноваження з управління неподільним та загальним майном відповідного житлового комплексу) інформації з Реєстру в паперовій формі у вигляді інформаційної довідки - 170 гривень.
       Питання надання через Центри надання адміністративних послуг інформаційної довідки за  суб’єктом  речового  права  на нерухоме майно в паперовому вигляді на даний час не врегульовано.