новини за сьогодні
Ви тут: Новини >> Порядок організації та направлення на відпочинок дітей з інвалідністю у СОК «Супутник»
Порядок організації та направлення на відпочинок дітей з інвалідністю у СОК «Супутник»
Минулого року у СОК «Супутник» філії ДЗОВ «Зоряний» було впроваджено унікальний пілотний проект – відпочинкові зміни для дітей з особливими потребами. Щоб інклюзивні діти мали змогу відпочивати у таборі, у комунальному позаміському таборі було зроблено капітальний ремонт другого корпусу, де створено всі необхідні умови для відпочинку дітей разом з батьками. Для роботи з дітьми даної пільгової категорії із порушенням слуху, зору, опорно-рухового апарату, із затримкою психічного розвитку, тяжкими порушеннями мовлення тощо та надання відпочинкових послуг заклад отримав спеціальні сертифікати. Завдяки цьому проекту минулого року у СОК «Супутник» відпочило разом з батьками 46 дітей з особливими потребами.
Цього року практику оздоровлення «особливих» дітей на базі спортивно-оздоровчого табору «Супутник» буде продовжено.
7 лютого 2020 року виконавчий комітет Кременчуцької міської ради прийняв рішення «Про затвердження Положення про порядок організації та направлення на відпочинок дітей з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування разом з супроводжуючою особою до закладу оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів місцевого бюджету у 2020 році».
Діти з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування віком від 4 до 17 років включно, зареєстровані в місті Кременчуці, зможуть разом з супроводжуючою особою відпочивати у таборі терміном не менше 10 календарних днів.
Для реєстрації в банку даних на відпочинок дітей з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування разом з супроводжуючою особою у закладі оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів місцевого бюджету, батьки мають подати до управління у справах сімей та дітей виконавчого комітету Кременчуцької міської ради (площа Перемоги, 2, каб. 114, тел: 098-839-11-61) наступні документи:
- заява (встановленої форми);
- паспорт громадянина України або посвідка на постійне проживання/ посвідка на тимчасове проживання заявника;
- документ, що підтверджує зміну прізвища заявника у разі повторного шлюбу чи інших причин, якщо такі зміни відбулися;
- свідоцтво про народження дитини;
- документи, що підтверджують належність дитини до зазначеної категорії/ пільговий статус дитини.
Перед відправленням діти з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування, яким надаються путівки, повинні пройти медичний огляд у встановленому законодавством порядку та отримати форму первинної облікової документації № 079-о «Медична довідка на дитину, яка від’їжджає в дитячий заклад оздоровлення та відпочинку», яка затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29 травня 2013 року № 435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 червня 2013 року № 990/23522, а також мати копію затвердженої форми індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда, що видається медико-соціальними експертними комісіями, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08 жовтня 2007 року № 623 «Про затвердження форми індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку їх складання», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2007 року № 1197/14464.
Перед відправленням, супроводжуючі особи дітей з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування, яким надається путівка, повинні пройти медичний огляд у встановленому законодавством порядку та отримати форму первинної облікової документації, а саме: довідка від сімейного лікаря про стан здоров’я з виписками від дерматолога, гінеколога (жінкам), флюорографічного дослідження, мати копію карти профілактичних щеплень форма № 063/о завірену належним чином.
Для отримання більш детальної інформації Вам необхідно звернутися до управління у справах сімей та дітей виконавчого комітету Кременчуцької міської ради за адресою: площа Перемоги, 2, каб. 114, тел: 098-839-11-61. Графік роботи: пн-чт з 08.00 до 17.15, обідня перерва з 12.00 до 13.00; пт з 08.00 до 16.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00.