Ви тут: Новини >> Віталій Малецький обговорив з Юрієм Войтенком роботу із зверненнями громадян, які надходять через Facebook
Віталій Малецький обговорив з Юрієм Войтенком роботу із зверненнями громадян, які надходять через Facebook
Сьогодні міський голова Віталій Малецький обговорив із керівником служби допомоги мера кременчужанам (15-63) Юрієм Войтенком основні напрямки роботи структурного підрозділу із зверненнями громадян, які надходять в тому числі і через соціальні мережі.
Нещодавно у служби допомоги мера кременчужанам з’явилася сторінка у Facebook, завдяки якій мешканці міста мають змогу цілодобово інформувати виконавчий комітет про проблеми, пов’язані із життєдіяльністю міста, а у разі необхідності отримувати допомогу. Таку сторінку в соціальній мережі було заведено за дорученням міського голови Віталія Малецького.
Сьогодні начальник служби допомоги мера кременчужанам проінформував керівника міста про те, як наразі ведеться робота із зверненнями громадян, які отримує служба через Facebook. Юрій Войтенко зазначив, що з моменту створення сторінки у соціальній мережі до служби надійшло близько 30 повідомлень від мешканців міста. 18 із них потребували опрацювання, вони були взяті на контроль і передані на виконання до відповідних структурних підрозділів виконавчого комітету. Всі заявники, звернення яких потребують опрацьовуються, отримали проміжну відповідь про те, що їх звернення взято на контроль і знаходиться в роботі. На повідомлення чи запитання, які не потребують додаткового вивчення, а це можуть бути питання, що стосуються відсутності гарячого водопостачання, холодного водопостачання, ремонтів електричних мереж, тощо, спеціалісти служби допомоги мера кременчужанам відповідають відразу.
Віталій Малецький зазначив, що роботу в цьому напрямку необхідно продовжувати та розширювати мережу обміну інформацією через інші соціальні мережі. Він також поставив перед Юрієм Войтенком завдання реєструвати звернення та по-можливості інформувати кременчужан про виконану роботу шляхом фотофіксації факту. Якщо, наприклад, було звернення з прохання кронувати, або ліквідувати аварійне дерево, то після виконання робіт, міський голова радить направити заявнику, або розмістити на «стіні» світлину про вирішення питання, зокрема: «ДО виконання робіт» - «ПІСЛЯ». Віталій Малецький впевнений, що за кілька тижнів службі вдасться перейти на оперативне реагування з використанням всіх можливостей, які є в соціальних мережах для обміну інформацією.