новини за сьогодні
Ви тут: Новини >> ПрАТ «Кременчукгаз» відкрив новий Центр обслуговування споживачів
ПрАТ «Кременчукгаз» відкрив новий Центр обслуговування споживачів
ПрАТ «Кременчукгаз» здійснив реконструкцію приміщення для оновленого Центру обслуговування споживачів (ЦОС). Всі ремонтні роботи проведено в рамках інвестиційної програми 2020 року.
Це велике, зручне приміщення, його площа складає близько 400 кв.м. Нове планування дозволяє витримувати дистанцію і не заважати один одному, що особливо важливо під час карантину. Під час реконструкції були замінені всі, окрім капітальних, будівельні конструкції, прокладені нові інженерні комунікації і, навіть, встановлена система клімат-контролю.
Задля уникнення черг, як зовні, так і всередині, для відвідувачів обладнали зручні зони очікування з диванами, лавами та смітниками. Для клієнтів із дітьми у залі є спеціальна розважальна зона. Впроваджено систему електронних черг. Апарат працюватиме з понеділка по четвер із 8:30 до 16:30, і в пт – з 8:30 до 15:30. Скориставшись ним, споживач отримає свій номер у черзі і дізнається приблизний час очікування.
Для персоналу була створена корпоративна форма. Всі адміністратори пройшли професійну та комунікаційну підготовку. Відтепер для налагодження процесів, працівники ЦОС користуватимуться новою комп’ютерною технікою зі спеціалізованими програмами.
Офлайн-обслуговування в ЦОС здійснюють 7 адміністраторів і один – hall менеджер (помічник у залі), що допомагає споживачам розібратися – до якого спеціаліста необхідно звернутися і що потрібно для вирішення питання.
Набирає обертів і онлайн-обслуговування. Запити від споживачів приймаються за допомогою:
- Особистого кабінету на сайті Кременчукгазу (http://billing.kgaz.com.ua/)
- поштової скриньки cos.kremgas@gmail.com
- Месенджерів Viber, Telegram, WhatsApp за номером +380(67)-504-78-16
Кімната для переговорів та офіс керівництва ЦОС відкриті і доступні, вони виокремлені з загального простору лише прозорими перегородками.