Офіційний вебпортал Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету

12 °C

новини за сьогодні

Ви тут: Новини >> Автозаводську та Крюківську районні державні адміністрації визначено органами реєстрації, що здійснюють реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи

Автозаводську та Крюківську районні державні адміністрації визначено органами реєстрації, що здійснюють реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи

Лютий 23, 2016

Автозаводську та Крюківську районні державні адміністрації визначено органами реєстрації, що здійснюють реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи

        Кременчуцька міська рада сьогодні прийняла рішення «Про визначення Автозаводської та Крюківської районних адміністрацій виконавчого комітету Кременчуцької міської ради органами реєстрації, що здійснюють реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи в місті Кременчуці». Цим рішенням передбачено, що з 4 квітня на районні державні адміністрації покладено   формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Кременчука, реєстрацію  та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах міста Кременчука.
             За інформацією керуючого справами виконкому міської ради Руслана Шаповалова необхідність прийняття цього рішення зумовлена тим, що  Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг” з 4 квітня 2016 року органам місцевого самоврядування державою будуть передані повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи, ведення відповідного реєстру територіальної громади.  
        Депутати цікавилися, яким чином буде організована робота із створення реєстру, чи будуть охоплені мешканці приватного сектору, хто здійснюватиме видачу довідок про склад сім`ї, тощо.
       Руслан Шаповалов повідомив, що до 4 квітня управляючі компанії, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують  ведення картотек із питань реєстрації фізосіб мають  передати їх районним адміністраціям.  Враховуючи великий обсяг даних, а також те, що більшість картотек є тільки у паперовому вигляді, і дані до реєстру доводитиметься вносити вручну, то це надзвичайно важкий процес, тому формування реєстру громади займе певний час. Але, коли його буде створено, систему видачі довідок громадянам намагатимуться максимально спростити, - підкреслив керуючий справами виконкому міської ради. Можливо служби, яким потрібні такі  довідки, матимуть доступ до цього реєстру, і громадянам не потрібно буде додатково звертатися за ними до  районних адміністрацій  та ЦНАПу.