Ви тут: Новини >> З 1 березня у Кременчуці розпочали свою роботу 24 контакт-центри
З 1 березня у Кременчуці розпочали свою роботу 24 контакт-центри
У Кременчуці міська влада впроваджує реформу системи комунікацій з громадськістю. З 1 березня у місті розпочали свою роботу 24 контакт-центри, завдяки яким буде налагоджено обмін інформацією між жителями Кременчука та органами місцевого самоврядування. Вони розташовані в різних мікрорайонах міста: на Ревівці, Раківці, Молодіжному, Лашках, тощо, щоб кременчужанам було зручніше до них звертатися за місцем проживання, а не їхати до виконавчого комітету чи районних адміністрацій.
За словами міського голови Віталія Малецького, у контакт-центрах працюватимуть спеціалісти, які покликані надавати допомогу мешканцям міста у вирішенні їх питань, допомагати у оформленні різних довідок, вирішенні проблем, які виникають на тому чи іншому мікрорайоні, пов’язаних із станом благоустрою, необхідності ліквідації стихійних звалищ, тощо.
Керівник міста зазначає, що міська влада має на меті зробити контакт-центри схожими на Центр надання адміністративних послуг. Їх необхідно обладнати сучасними технічними засобами для того, щоб фахівці мали можливість приймати громадян у зручних умовах, швидко реагувати на їх звернення, мати зв'язок із відповідними службами виконавчого комітету та оперативно вирішувати їх проблеми.
Віталій Малецький закликає кременчужан звертатися до контакт-центрів за допомогою та сприяти роботі новостворених структур, які покликані налагодити ефективну комунікацію між міською владою та громадою Кременчука.