Кременчуцький ЦНАП визнано кращим на Полтавщині
Центр надання адміністративних послуг м. Кременчука визнано найефективнішим серед подібних центрів Полтавської області. Такий висновок було зроблено під час вивчення громадської думки і у рамках досліджень, проведених із 1 по 25 березня 2016 року. Сьогодні за участі керуючого справами виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Руслана Шаповалова, керівника ЦНАПу в м. Кременчуці Тетяни Печериці, а також представників громадських організацій «Творці майбутнього» та «Полтава» були обговорені аспекти проведення експертизи серверів кременчуцького ЦНАПу, а також окреслені плани на подальшу перспективу удосконалення механізму надання адміністративних послуг кременчужанам.
Як зазначив експерт з інформаційних технологій Громадського об’єднання «Полтава» Олександр Лейкін, у анкетуванні взяли участь 667 відвідувачів центру. Долучитися до оцінювання можна було також в онлайн - режимі. Такий шлях було обрано 96 респондентами. Отже, було заповнено 763 анкети. Аналізуючи їх дані, Олександр Лейкін наголосив, що 30% учасників анкетування задоволені рівнем надання адміністративних послуг у ЦНАПі м. Кременчука. 10% опитаних бажають збільшення кількості адмінпослуг, які б можна було отримати через Інтернет-ресурс. Обговорюючи інформатизації щодо тих послуг, що надаються в кременчуцькому ЦНАПі, представники громадських організацій порадили його спеціалістам, запровадити можливість надання консультацій електронною поштою та запровадити на сайті ЦНАПу рубріки «Запитання – відповіді» механізми надання та обговорення різних питань, пов’язаних із наданням адміністративних послуг.
Тетяна Печериця провела короткий екскурс в історію створення ЦНАПу, зупинилася на впровадженні електронної черги та он-лайн послуг. Вона повідомила, що такими послугами кременчужани стали користуватися більш активніше. Підтвердила це на прикладі видачі довідок про перейменування вулиць. За її словами, такі довідки ЦНАП м. Кременчука розпочав видавати кременчужанам з 9 березня. Станом на сьогоднішній день їх отримали 266 громадян, із них 107 – через Інтернет-ресурс. Окрім того, Тетяна Печериця зупинилася на питанні щодо наближення адміністративних послуг до людей, а саме на створенні філії центрального центру на правобережній частині Кременчука. Для більшої інформованості населення міста про можливість отримати увесь спектр адмінпослуг у Крюківському районі спеціалістами було розроблено рекламний лист, в якому містяться змістовна інформація про місце знаходження центру та його філіалу, а також механіка надання та отримання адміністративних послуг.