Напрямок «Медико-соціальний супровід хворих на мультизернисту форму туберкульозу (МРТБ)» почали впроваджувати на Полтавщині фахівці БО «Світло надії» спільно з обласним протитуберкульозним диспансером, завдяки фінансовій підтримці міжнародних організацій PATH, USAID в рамках проекту «Challenge TB».
Цей компонент впроваджується у 8-ми містах області: Полтаві, Кременчуці, Миргороді, Пирятині, Лубнах, Гадячі, Комсомольську та Кобеляках.
Володимир Печериця, головний лікар Полтавського обласного клінічного протитуберкульозного диспансеру пояснює: «Лікування МРТБ – не швидкий процес, він триває до 20 місяців. Тому важлива злагоджена робота мультидисциплінарної команди, яка, зокрема, контролюватиме систематичний прийом ліків пацієнтами».
На 4-ох електровелосипедах соціальні працівники Полтави, Миргорода та Кременчука здійснюватимуть соціальний супровід хворих на МРТБ, оскільки саме у цих районах найбільша кількість хворих на цю хворобу, які знаходяться на амбулаторній фазі лікування. Тепер, щоб доставити медикаменти, вони витрачатимуть набагато менше часу.
«Електровелосипеди дуже зручні, особливо в теплу пору року. До того ж економічні та легкі в управлінні. Вони посилять роботу протитуберкульозної служби», – зазначив директор Департаменту охорони здоров'я Полтавської ОДА Віктор Лисак.
Ідея використовувати електровелосипеди запозичена із європейських міст. Благодійники сподіваються – незабаром таких засобів пересування стане набагато більше.
«Електровелосипеди – той інструмент, який дозволить оперативно допомагати клієнтам. Таку ідею ми запозичили у Європи і ось нам вдалося реалізувати її в Полтавській області. Незабаром електровелосипедів з’явиться ще більше. Наша основна мета – посилити роботу фтизіатричної служби та сприяти зниженню кількості відривів від лікування МРТБ», – розповів виконавчий директор БО «Світло надії» Максим Демченко.
Серед планового охоплення у 80 хворих на МРТБ, у рамках проекту «Challenge TB», на соціальному супроводі вже перебуває більше 40-ка осіб.
За інформацією Полтавської обласної державної адміністрації