Ви тут: Новини >> ЩО РОБИТИ У РАЗІ ВТРАТИ ДОКУМЕНТІВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО
ЩО РОБИТИ У РАЗІ ВТРАТИ ДОКУМЕНТІВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО
Зараз актуальним є питання збереження та відновлення документів, адже під час війни виникають різні обставини, за якими документи можуть загубитися або бути знищеними.
Так, втрата документа - явище не з приємних, однак не безвихідне!
Ось декілька порад від державного реєстратора з цього приводу:
Необхідно з’ясувати чи було зареєстровано право власності на підставі втраченого документу. Для чого необхідно звернутись до будь-якого субʼєкта держреєстрації та одержати інформацію (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав.
В інформаційній довідці буде зазначено документ, на підставі якого відбулась державна реєстрація права.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ !
У разі, коли державна реєстрація проводилась на паперових носіях до 01.01.2013 року, дану інформацію необхідно отримати у відповідному бюро технічної інвентаризаці.
Отримавши інформацію про правовстановлюючий документ, зверніться до органу, що його видав для отримання дублікату (нотаріуса, органу приватизації тощо).
Дублікат документа, що посвідчує право власності необхідно зареєструвати у
Державному реєстрі речових прав, якщо Ваше право було зареєстроване до 01.01.2013 року.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ
Якщо Ваше право власності було зареєстровано після 01.01.2013 року реєструвати зміни правовстановлюю чого документу НЕ ПОТРІБНО!!!
За інформацією Департаменту державної реєстрації виконкому Кременчуцької міської ради