Офіційний вебпортал Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету

12 °C

новини за сьогодні

Ви тут: Новини >> Контакт-центр ДПС – оновлений сервіс з максимальною ефективністю та якістю

Контакт-центр ДПС – оновлений сервіс з максимальною ефективністю та якістю

Листопад 23, 2023

Тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, Державна податкова служба України продовжує перетворення на цифровий сервісний орган. Відтепер за рахунок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронну чергу.

Створена система керування чергами та потоками в ЦОП сприятиме коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігатиме їх скупченню.

Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС, щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.

Станом на 14.11.2023 програмні комплекси з управління чергою використовуються в 420 ЦОП. За період з 01.10.2023 по 31.10.2023 працівниками Контакт-центру ДПС здійснено 556 записів клієнтів до ЦОП. Із загальної кількості записів найбільше клієнтів запланували свій візит до ЦОП ГУ ДПС в Івано-Франківській (202), Київський (174) та Одеській (111) областях.

При цьому ДПС запроваджено заходи для зворотного зв’язку з платниками після відвідування ними ЦОП (у тому числі, тих, які скористались інтерактивною чергою ДПС), зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.

Сервіс електронна черга створено задля комфорту платників податків!