Офіційний вебпортал Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету

0 °C

новини за сьогодні

Ви тут: Новини >> У Кременчуці відбулося засідання робочої групи з розробки бренду Кременчуцької міської територіальної громади

У Кременчуці відбулося засідання робочої групи з розробки бренду Кременчуцької міської територіальної громади

Грудень 18, 2023

18 грудня в офісі КП «Інститут розвитку Кременчука» пройшло засідання робочої групи з розробки бренду Кременчуцької міської територіальної громади з залученими експертами з м. Житомир - OCB agency (Онатське креативне бюро).

Керівник OCB agency Онацький Кирило та стратегиня/дослідниця Маркова Дар’я представили результати якісного дослідження сприйняття жителями міста Кременчука.

Експерти відзначають високу активність жителів нашого міста: під час опитування  надійшло більше 3000 анкет, для порівняння  - у Чернівцях лише 700.  Опитування містян показало, що рейтинг задоволеності життям у місті вище середнього і складає  3,8 за п’ятибальною шкалою. 

Серед сильних сторін Кременчука учасники опитування  відзначили промисловий потенціал міста, його історичну та культурну спадщину (особливо часів козацької доби), зручне географічне розташування, вихід до річки Дніпро, якість освіти, інфраструктуру та промисловий потенціал, розвиток бізнесу, атмосферу комфорту і затишку ( у місті багато зелених насаджень, парків та скверів), громадський транспорт (тролейбуси), інтеграцію ВПО, ініціативність і креативність місцевих жителів. Але  відчувається брак чіткої концепції брендування міста, його позиціювання та ідентичності, що ускладнює просування Кременчука в Україні та серед країн Європи на всіх рівнях.

Основні кольори, з якими містяни асоціюють місто: зелений, блакитний, синій. Ключовими символами Кременчука вони  назвали Крюківський міст, козака Кременя, фортецю та скелю «Гранітний реєстр».

На засіданні робочої групи також обговорили питання впливу айдентики на життя міста.

Маргарита Гаряжа – арт директорка OCB agency, презентувала чотири напрямки айдентики для Кременчуцької міської територіальної громади.

За результатом голосування робочої групи, більшістю голосів було обрано два напрями айдентики: «Сучасна геральдика» (переосмислення та осучаснення герба міста, лаконічна форма) та «Динамічна айдентика» (підсвічення усього творчого, культурного та промислового через графічне вираження, використання літери «К» як основи).

Робота над створенням айдентики для Кременчуцької міської територіальної громади продовжується, найближчим часом розробники мають представити найліпші зразки.  

 

Варто зазначити, проєкт реалізується в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за співфінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.