Офіційний вебпортал Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету

5 °C

Ви тут: Новини >> На засіданні робочої групи з розробки бренду Кременчуцької міської територіальної громади обрали та затвердили логотип

На засіданні робочої групи з розробки бренду Кременчуцької міської територіальної громади обрали та затвердили логотип

Лютий 06, 2024

Сьогодні, 6 лютого 2024 року, у приміщенні КП "Інститут розвитку Кременчука" відбулося третє засідання робочої групи з розробки бренду Кременчуцької міської територіальної громади спільно з залученими експертами OCB agency (засновник  Кирило Онацький К.К., арт-директорка Гаряжа М.О., стратегиня та дослідниця Маркова Д.В.).

Під час створення логотипу спеціалісти OCB agency опрацювали більше 50 варіантів та презентували основні три модифікації: перший - витончений та лаконічний, другий - міцний та стійкий, а  третій - з хвилями, які асоціюються з річкою Дніпро. Також спеціалісти представили варіанти позиціонування логотипів з визначеною кольоровою гамою, варіації використання іконок/значків, як у повсякденному житті міста, так і на творчих заходах, концертах, ділових зустрічах.

Марго Гаряжа відмітила можливість використання додаткових кольорів, 3D моделей, графіки в айдентиці в залежності від сфери використання та стилю заходів.

У результаті анонімного голосування було обрано другий варіант логотипу, оскільки, на думку членів робочої групи, він є більш зручним у використанні, універсальним та вже знайомим для містян.

Наступний крок – розробка  експертами OCB agency стратегії (позиціонування, комунікаційні канали, рекламна кампанія) та затверджуватимуть айдентику (розробка носіїв, стайлгайд).

Нагадаємо, проєкт реалізується у межах програми міжнародної співпраці EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП за співфінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. Стратегічний виконавець програми – німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Коштів з місцевого бюджету на реалізацію цієї ініціативи не передбачено.

 

Фотогалерея