Офіційний вебпортал Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету

6 °C

Ви тут: Новини >> Чи потрібно змінювати документи при перейменуванні вулиць чи населених пунктів?

Чи потрібно змінювати документи при перейменуванні вулиць чи населених пунктів?

Березень 28, 2024

В останній час у багатьох містах змінюють назви вулиць, провулків, населених пунктів тощо. Це породжує питання щодо необхідності оновлення документів. Найчастіше виникає питання щодо зміни реєстрації місця проживання.

Закон не вимагає через перейменування вулиці змінювати реєстрацію місця проживання. Перереєстрацію місця проживання можна здійснити, коли виникає потреба у цьому, наприклад, під час обміну паспорта чи зміни прізвища.

Якщо відбувається перейменування вулиць або населених пунктів, ці зміни реєструються, а попередні дані зберігаються і особа може внести ці дані до своїх документів у будь-який час на власний розсуд.

Дійсними після зміни назви вулиці також залишаються документи, що підтверджують право власності на нерухомість. Однак за бажанням, власник має право звернутися до органу державної реєстрації прав на нерухоме майно, якщо потрібно оновити інформацію.

При укладенні договору купівлі-продажу, дарування чи отриманні спадщини новий власник автоматично отримає документи вже з новою назвою вулиці чи населеного пункту.

Проте, існує випадок, коли змінювати адресу через перейменування вулиці стає необхідністю, а саме зміна адреси юридичної особи вимагає державної реєстрації. Перейменування вулиці, де знаходиться юридична особа, потребує оновлення документів, але немає чітких термінів для цього, суб’єкт господарювання самостійно вирішує, коли потрібно проводити реєстрацію змін.