Ви тут: Новини >> Важливо! Оформлення документів
Важливо! Оформлення документів
Одна помилка в оформленні документів може коштувати підприємству збитків/втрачений час на переоформлення. Затверджені Наказом Міністерства юстиції України від 18.05.2015 року №1000/5 Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, щодо вимог створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в тому числі і на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності (далі - установи).
Ці Правила є нормативно-правовим актом та обов’язковим для виконання всіма установами.
- Установи здійснюють діловодство державною мовою. Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні.
- Якщо юридична особа, бажає зареєструватися або внести зміни до Єдиного державного реєстру може випадково припуститися граматичної помилитися/не звернути увагу на правильне оформлення своїх установчих документів (протокол загальних зборів, статут тощо).
Зверніть увагу!
- Найменування установи - автора документа, у тому числі скорочене (за наявності), має відповідати найменуванню, яке міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Скорочене найменування (за наявності) розміщується (у дужках або без них) нижче повного найменування окремим рядком по центру документа.
- У протоколах застосовується форма викладу тексту від третьої особи множини за схемою: СЛУХАЛИ - ВИСТУПИЛИ - ВИРІШИЛИ (УХВАЛИЛИ, ПОСТАНОВИЛИ).
- А також документи (протокол/статут), що подаються на державну реєстрацію має бути (ч.1 ст.15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань »):
1)викладено державною мовою та додатково, за бажанням заявника, - іншою мовою;
2)не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст.
Текст документа містить інформацію, для фіксування якої його створено. Інформація в тексті документа викладається стисло, грамотно, зрозуміло та об’єктивно. Документ не повинен містити повторів, а також слів і зворотів, які не несуть змістового навантаження. Під час складання документів вживається діловий стиль.
Державний реєстратор на стадії консультацій звертає увагу заявників на якість оформлених документів, щоб уникнути підстав для відмови в державній реєстрації. Тому уважно оформлюйте документи, перевіряйте правильність написання зазначеної в них інформації.
За фаховими консультаціями щодо державної реєстрації звертайтеся вул.І.Сердюка 27, м.Кременчук, у години прийому: понеділок – середа 08.00 – 17.00, п’ятниця 08.00 – 16.00; перерва 12.00 – 13.00.
Департамент державної реєстрації виконкому Кременчуцької міської ради