новини за сьогодні
Ви тут: Новини >> ПОДАННЯ ЗАЯВ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ: ЯК ЗРОБИТИ ЦЕ ІДЕАЛЬНО
ПОДАННЯ ЗАЯВ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ: ЯК ЗРОБИТИ ЦЕ ІДЕАЛЬНО
Цифровізація не стоїть на місці і все більше людей виявляють бажання подати свої документи для державної реєстрації речових прав без особистого відвідування ЦНАПу чи Департаменту державної реєстрації, а шляхом подачі заяв в електронній формі.
Що потрібно враховувати і про що пам’ятати у таких випадках?
Акцентуємо Вашу увагу на деяких важливих нюансах:
1. Заява в електронній формі подається за умови підписання її заявником з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри та за умови відсутності підстав для її неприйняття, передбачених Законом.
2. Перелік документів, які можуть бути підставою для державної реєстрації, визначений статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». (Цьому питанню ми вже присвятили окремий допис на своїй сторінці)
Правильне внесення до заяви повних реквізитів документів вимагає чималої уваги:
- Повна назва документу (наприклад, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право на спадщину, рішення суду або ін.)
- Дата його видачі
- Реєстраційний номер
- Видавник (наприклад, державна нотаріальна контора, приватний нотаріус, Управління житлово-комунального господарства чи ін.)
3. Якщо об’єктом державної реєстрації є не земельна ділянка, то необхідно, щоб з поданих документів державний реєстратор мав можливість отримати технічну характеристику такої нерухомості (наприклад, загальну і житлову площу квартири, характеристику житлового будинку з господарськими будівлями та спорудами). (Зверніть увагу на нашу публікацію, яка присвячена технічним паспортам)
4. У випадку державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, важливим моментом є отримання від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформації з паперових носіїв (архівні довідки БТІ). (Для уникнення зупинень розгляду заяв про державну реєстрацію рекомендуємо заявникам завчасно отримувати такі довідки та одразу долучати їх до заяв)
Звичайно, при такому способі подачі документів у Вас можуть виникнути й інші уточнюючі запитання, тому рекомендуємо одразу звернутися до нас за поясненнями у Фейсбуці, електронною поштою: ddr@kremen.gov.ua, або за телефонами: 74-38-68, 3-71-20, 3-90-74.