Ви тут: Новини >> Кременчуцька міська влада удосконалює форми спілкування з громадою, беручи до уваги сучасні комунікаційні технології
Кременчуцька міська влада удосконалює форми спілкування з громадою, беручи до уваги сучасні комунікаційні технології
Досвід роботи органу місцевого самоврядування Кременчука в частині нових форм спілкування з громадою отримав позитивну оцінку на ХІІ Українському муніципальному форумі, який проходив у м. Одеса 21-23 червня 2016 року. Варто відмітити, що на заході було оприлюднено результати досліджень, які проводили USAID спільно з Українським незалежним центром політичних досліджень у березні-квітні 2016 року в рамках проекту USAID «Громадянин у дії». Аналізувалися статут територіальної громади, рішення міських рад, що регулюють порядок ініціювання та розгляду електронних петицій. Результати досліджень показали, що за всіма показниками Кременчук отримав максимальний 100 % рейтинг, тобто у нашому місті найбільш практично діючі електронні петиції.
Окрім того, робота зі зверненнями громадян проводиться і за сталими формами комунікацій. Як зазначають у відділі по роботі із зверненнями громадян, упродовж І півріччя 2016 року до виконавчого комітету Кременчуцької міської ради надійшло 4308 звернень громадян, що на 1633 звернення більше, ніж у І півріччі 2015 року (2675). Із загальної кількості звернень 3923 громадянина звернулися з письмовими заявами, що на 1308 звернень більше, ніж у І півріччі 2015 року (2615) і становить 91 % від загальної кількості звернень.
385 громадян звернулися до міського голови та його заступників, секретаря міської ради та керуючого справами виконкому міської ради з усними зверненнями. Цей показник є більшим на 325 звернень, якщо порівнювати з аналогічним періодом минулого року. Під час проведення особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету Кременчуцької міської ради та роботи «телефону довіри» відзначається підвищена активність громадян. У період із січня по червень включно 2016 року на особистому прийомі прийнято 350 осіб, з них на виїзних прийомах – 99 осіб та 35 дзвінків-звернень надійшло на «телефон довіри».
У відділі по роботі із зверненнями громадян відзначають, що з загальної кількості звернень, що надійшли протягом І півріччя 2016 року питому вагу займають заяви стосовно соціального захисту (переважна частина яких стосується надання матеріальної допомоги, нарахування і виплат державних соціальних допомог та призначення субсидій); комунального господарства (переважна частина яких стосується благоустрою прибудинкових територій, проведення поточних ремонтів будинків та мереж), аграрної політики і земельних відносин (переважна частина яких стосується виготовлення графічних матеріалів для подальшого отримання земельних ділянок учасниками бойових дій та учасниками АТО) економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (переважна частина яких стосується розміщення реклами на рекламних засобах та усунення недоліків, виявлених під час розміщення реклами, розрахунку пайових внесків на розвиток інфраструктури міста) охорони здоров’я, житлової політики, транспорту і зв’язку.