Офіційний вебпортал Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету

11 °C

новини за сьогодні

Ви тут: Новини >> Розпочато прийом пропозицій від громадськості щодо можливості розміщення Свято-Успенського кафедрального собору на його історичному місці

Розпочато прийом пропозицій від громадськості щодо можливості розміщення Свято-Успенського кафедрального собору на його історичному місці

Вересень 08, 2016

Розпочато прийом пропозицій від громадськості щодо можливості розміщення Свято-Успенського кафедрального собору на його історичному місці

Відсьогодні, 8 вересня, розпочато прийом пропозицій від громадськості  щодо можливості  розміщення Свято-Успенського кафедрального собору на його історичному місці, в районі площі Перемоги м. Кременчука. Триватиме цей процес до 8 жовтня 2016 року.  Приймаються пропозиції за адресою: каб. № 221, площа Перемоги, 2, м. Кременчук, Полтавської області, 39600 або на електронну адресу: uma@sat.poltava.ua . Телефон для довідок – (0536) 740375.        Право на  участь в обговоренні даного питання мають представники кременчуцької громади: повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають у місті; юридичні особи, об`єкти нерухомого майна яких розташовані на території міста; власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території міста; представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на міську територію; народні депутати України, депутати місцевих рад.
Всі пропозиції, що протягом місяця надходитимуть до виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, будуть обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, державних будівельних норм, стандартів і правил та надаватися у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань.
Громадські слухання з обговорення питання можливості  розміщення Свято-Успенського кафедрального собору на його історичному місці, в районі площі Перемоги будуть проведені 6 жовтня 2016 року о 15.00  у великій залі виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.