ВТРАТИЛИ ДОКУМЕНТИ – ПОВІДОМТЕ ПОДАТКОВУ
Відповідно до пункту 44.5 статті 44 Податкового кодексу у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, фінансової звітності тощо, платник податків зобов'язаний у п'ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити податкову інспекцію за місцем обліку та митницю, яка проводила митне оформлення (якщо були втрачені митні декларації).Платник податків зобов'язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.
Що стосується повідомлення контролюючих органів про вилучення правоохоронними органами документів і фінансової звітності, то вилучення документів згідно з нормами Кримінального процесуального кодексу України є процесуальною дією слідчого, прокурора або суду і не вважається втратою документів. Відповідно, законодавство не передбачає обов'язок платника податків повідомляти контролюючий орган у разі вилучення документів правоохоронними органами.
Кременчуцька ОДПІ Головного управління
ДФС у Полтавській області