Ви тут: Новини >> Депутати надали згоду на укладання кредитного договору з Європейським банком реконструкції та розвитку для оновлення парку електротраспорту
Депутати надали згоду на укладання кредитного договору з Європейським банком реконструкції та розвитку для оновлення парку електротраспорту
Сьогодні на пленарному засіданні ХV сесії Кременчуцької міської ради депутати розглянули питання «Про надання згоди комунальному підприємству «Кременчуцьке тролейбусне управління» на укладення кредитного договору з Європейським банком реконструкції та розвитку під гарантію Кременчуцької міської ради», під час розгляду якого депутати визначалися, чи дати зелене світло подальшому розвитку електротранспорту у Кременчуці.
Депутатів, що виступали в обговоренні, турбували питання можливостей міста щодо погашення кредиту, валютних ризиків, оскільки він береться у валюті, підвищення вартості проїзду, а також впровадження системи електронного квитка та інші.
Представник банку ЄБРР Кароліс Декаріс зазначив, що автомобільний парк тролейбусного управління так чи інакше потребує оновлення, 40 тролейбусів знаходяться у поганому технічному стані. Підприємство витрачає значні кошти на їх постійний ремонт, заміна ж їх на нові дасть можливість не тільки економити кошти, які витрачаються на ремонт та утримання, а й на енергозбереженні. Крім цього, низькополі тролейбуси не тільки дають можливість користуватися ними мамам з візочками та людям з обмеженими можливостями, вони під час зупинки дозволяють пришвидшити пасажиро обмін. Кароліс Декаріс також повідомив, що тролейбусне підприємство також отримає все необхідне для обслуговування нової техніки та сприяння у створенні бізнес плану підприємства. Ще один представник Європейського банку реконструкції та розвитку Дар’я Кочубинська повідомила, що передбачається можливість конвертація валютного кредиту в гривневий, а також відпрацьовується питання щодо отримання під цей проект гранту у сумі 2 млн. євро. Рішення очікується 8 листопада. Вона також зазначила, що є можливість зниження кредитної ставки і такі приклади у інших містах мали місце.
Після бурхливого обговорення депутати надали згоду на залучення кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку у сумі 8 млн. євро терміном на 12 років для придбання низькополих 50 тролейбусів, 10 з яких на автономному ходу для забезпечення послугами громадського електротранспорту правобережної частини міста, а також ремонтного та діагностичного обладнання.