Ви тут: Новини >> ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЯК ОДИН З ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОБОТИ ПОДАТКОВОЇ ІНСПЕКЦІЇ
ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЯК ОДИН З ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОБОТИ ПОДАТКОВОЇ ІНСПЕКЦІЇ
Одним із напрямків роботи Кременчуцької ОДПІ є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань та забезпечення вимог Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян».
Так, у січні – вересні 2016 року до Кременчуцької ОДПІ надійшло 131 письмове звернення громадян, зокрема, у вересні – 12 звернень.
Найбільш актуальними питаннями, з якими громадяни зверталися до ОДПІ у звітому періоді стосувались інформування про ухилення від сплати податків, податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, реєстрації та обліку платників податків.
З початку року на особистий прийом до керівництва Кременчуцької ОДПІ звернулось 29 громадян, в тому числі у вересні проведено 3 особистих прийоми.
Фактів порушень посадовими особами інспекції положень Закону України “Про звернення громадян” та не вирішення порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, що призвели б до повторного оскарження рішень посадових осіб, чи звернень до органу вищого рівня в податковій інспекції у період січень – вересень 2016 року не встановлено.
Кременчуцька ОДПІ Головного управління