ОБОВ’ЯЗКИ З ПИТАНЬ:
- реалізації місцевої політики у фінансовій сфері та в межах компетенції Департаменту фінансів Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі - Кременчуцька міська рада);
- організації бюджетного процесу;
- формування місцевого бюджету, концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямках розвитку господарства комунальної власності громади, фінансового забезпечення делегованих та власних повноважень органів місцевого самоврядування;
- забезпечення підготовки на розгляд ради місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання, оприлюднює затверджені радою бюджет та звіти про його виконання;
- аналізу виконання місцевого бюджету;
- створення резерву бюджетних коштів та додаткових надходжень до бюджету;
- аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності громади;
- участі у розробці положень по місцевих податках та зборах;
- аналізу виконання планів надходжень по місцевих податках та зборах;
- формування спеціального фонду бюджету міста та контролю за його використанням;
- контролю за використанням бюджетних коштів, фінансово-господарською діяльністю підприємств комунальної власності;
- формування мережі, штатів та контингенту закладів освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення, фізичної культури та спорту;
- розробки пропозицій з надання пільг із сплати місцевих податків і зборів, обов’язкових платежів до міського бюджету;
- координації роботи зі створення фінансово-економічної бази міської ради і формування фінансових ресурсів;
- координації роботи виконавчих органів Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі - виконавчий комітет) із складання проєктів місцевого бюджету;
- встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, місцевих податків, зборів і обов’язкових платежів;
- встановлення відповідно до законодавства ставок оподаткування для підприємств і організацій, що належать до комунальної власності громади.
Бере участь у розробленні проєктів програм соціального та економічного розвитку територіальної громади та забезпечує їх виконання, про що звітує перед міською радою в межах своїх повноважень.
Забезпечує виконання місцевого бюджету.
Бере участь у роботі комісій, створених при виконавчому комітеті.
Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.
Бере участь у формуванні розрахунків фінансування заходів з мобілізаційної підготовки міста, переоцінці товарно-матеріальних цінностей мобілізаційного резерву з дотриманням вимог Закону України «Про державну таємницю».
Спрямовує, координує та контролює діяльність:
- Департаменту фінансів Кременчуцької міської ради.
Здійснює взаємодію з:
- Департаментом фінансів Полтавської обласної державної адміністрації;
- Управлінням Державної казначейської служби України у м. Кременчуці Полтавської області (УДКСУ у м. Кременчуці Полтавської області);
- Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області;
- Головним управлінням Державної податкової служби у Полтавській області;
- постійною депутатською комісією з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку та інвестиційної політики та іншими постійними депутатськими комісіями Кременчуцької міської ради з фінансових питань;
- банківськими установами в частині розміщення тимчасово вільних коштів бюджету;
- Кременчуцьким відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області;
- Головним управлінням статистики у Полтавській області в частині формування та виконання бюджету.
Координує діяльність:
Всіх учасників бюджетного процесу за дотриманням бюджетного законодавства на кожній його стадії.
Очолює:
- конкурсну комісію з розміщення тимчасово вільних коштів бюджету Кременчуцької міської територіальної громади на вкладних (депозитних) рахунках у банках.