Шановні підприємці!
Із метою сприяння зміцненню експортного потенціалу Полтавщини, розширенню ринків збуту регіонального бізнесу, Полтавською обласною військовою адміністрацією розпочато роботу щодо оновлення Каталогу «Продукція експортерів Полтавщини/Рrоduсts of exporters of Poltava Region» (далі — Каталог).
Обласна військова адміністрація запрошує представників бізнесу Полтавщини, які зацікавлені в налагодженні та розвитку експортної діяльності, представити товари та послуги на сторінках промоційного Каталогу.
Також просимо представників регіонального бізнесу, які вже мають сторінки у Каталозі, актуалізувати за необхідності наявну інформацію.
Електронна версія Каталогу розміщена за посиланням: https://surl.li/magzhk. Представникам регіонального бізнесу для участі у формуванні Каталогу необхідно заповнити анкету, яка додається, та до 22 листопада 2024 року надіслати на e-mail: dfert@adm-pl.gov.ua (контактні телефони: (0532)60 93 41, (0532) 56 17 19).
Пам’ятка! «Стихійні ринки – зручно, але небезпечно».
Стихійна торгівля – це торгівля фізичними особами без відповідних дозвільних документів про якість та безпеку товарів, що реалізуються ними у невстановлених місцях (на вулицях, у дворах, у скверах, парках, під’їздах, з рук, із землі). На даних об’єктах відсутні експлуатаційні дозволи Держпродспоживслужби, не організовано роботу лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи, як того вимагає чинне законодавство. При відсутності документів неможливо встановити виробника продукції, умови зберігання та транспортування продукції, термін її придатності до споживання. Дізнатися про якість і свіжість такої продукції можна хіба що «на око» та за запахом. Однак продавців це зовсім не насторожує, як і той факт, що поряд дорога, пил, вихлопні гази автомобілів.
Купуючи продукти харчування на вулиці, покупець бере відповідальність на себе та повинен усвідомлювати всі ризики для здоров’я, оскільки якість і свіжість продуктів на стихійних ринках не перевіряють. Здавалося б, що поганого в тому щоб зранку вийти на стихійний ринок та купити свіже молоко, зручно і швидко. Але не завжди безпечно. Досить часто олію чи молоко реалізують у пластикових пляшках невідомого походження, не виключено, що їх було знайдено на смітниках, можливо, використовували для різних хімічних засобів. Приватні особи, які реалізують продукцію, не проходять медичних обстежень і можуть бути носіями небезпечних інфекційних захворювань, таких як туберкульоз, сальмонельоз, дизентерія тощо. Торгівля на стихійних ринках заборонена, оскільки існує небезпека забруднення харчових продуктів. Такі продукти можуть викликати кишкові захворювання і серйозні харчові отруєння. Особливо м’ясні продукти та продукти, які вимагають особливих умов зберігання. Часто у місцях стихійної торгівлі реалізують виготовлену у підпільних цехах продукцію, яка становить високий ризик для здоров’я людей.
Лише там, де працюють спеціалісти лабораторій ветеринарно-санітарної експертизи, що проводять дослідження продуктів харчування, можна говорити про належну безпеку, а на стихійних ринках немає гарантій, що продукти, які там реалізуються, безпечні для здоров’я людини.
Унаслідок існування незаконної торгівлі порушуються правила торгівлі, норми стандартизації, метрології та сертифікації, вимоги чинного законодавства, зокрема земельного, податкового, трудового, санітарного.
Таким чином, стихійна торгівля – це адміністративні правопорушення за ст. 160 Кодексу України про Адміністративні правопорушення (торгівля з рук у невстановлених місцях) та ст. 164 Кодексу України про Адміністративні правопорушення (порушення порядку провадження господарської діяльності).
Єдине законне місце для торгівлі харчовими продуктами, крім магазинів, - це ринок або торговельний майданчик, де є державна лабораторія ветеринарно- санітарної експертизи, яка здійснює обов’язковий державний ветеринарно-санітарний контроль за якістю та безпечністю продукції, що реалізується, і надає продавцю товару експертний висновок установленої форми про те, що даний продукт придатний до вживання.
Кременчуцьке районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області рекомендує не купувати продукти харчування в місцях стихійної торгівлі, оскільки така продукція несе небезпеку для здоров’я людини.
Шановні колеги!
Полтавська ОВА запрошує підприємців на онлайн-зустрічі «Діалог влади та бізнесу»
18 жовтня об 11:30 відбудеться друга зустріч у межах роботи регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу». Її проведуть в онлайн-форматі. Тема: «Бронювання працівників та комунікація з ТЦК та СП».
Приєднатися до зустрічі можна за попередньою реєстрацією за посиланням: http://surl.li/pfdimm
Інформація для приєднання буде повідомлена додатково на електронну адресу.
Телефон для довідок: +38 (0532) 60 43 10 – Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської ОВА.
Нагадаємо, регіональна платформа «Діалог влади та бізнесу» розпочала роботу на Полтавщині цього тижня. Її створили за ініціативи Президента України Володимира Зеленського. Онлайн-зустрічі з підприємцями й фахівцями проводитимуть щотижня.
Інформація про сибірку
Сибірка – гостре зоонозне інфекційне захворювання, яке спричинює Bacillus anthracis. Перебігає в людей найчастіше з ураженням шкіри й утворенням особливого карбункула, набряку та регіонарного лімфаденіту на тлі гарячки та інтоксикації, рідше з ураженням легеневої, кишкової систем і поширенням процесу. Спори бактерій сибірки можуть залишатися в латентному стані в ґрунті тривалий час і активуватися, коли поверхня ґрунту порушується, наприклад, у результаті повені, зливи або зсувів. Захворювання, як правило, з’являється знову, коли спори згодом потрапляють у шлунок тварини із травою на пасовищах. Сьогодні захворюваність має спорадичний характер – проявляється лише інколи та окремими спалахами. Основне джерело інфекції – хворі домашні травоїдні тварини: велика і дрібна рогата худоба. Тварини заражаються, з’ївши траву, інші корми або випивши інфікованої води. На сибірку найчастіше хворіють люди, які працюють із тваринами і тваринними продуктами – кістками, вовною, шкурою, м’ясом. Сибірка присутня в більшості частин світу. В Україні понад 13,5 тисяч вогнищ, де може виникнути захворюваність на сибірку, оскільки існують біотермічні ями та худобомогильники, де були поховані хворі на сибірку тварини. У зв’язку з утворення збудником спор та довготривалого зберігання в ґрунті, спалахи сибірки можуть виникнути де завгодно. Підстави підозрювати сибірку: раптова загибель тварин у пасовищний період на раніше неблагополучній території або після ґрунтових робіт, сильних злив і паводків; гострота і тяжкість хвороби, її септичний характер (пропасниця), наявність карбункулів, а у свиней – ознаки ангіни; швидкість розкладання трупів, відсутність заклякання, кров’янисті витікання з природних отворів; у разі появи ознак захворювання тварин на сибірку потрібно негайно звернутися до лікаря ветеринарної медицини чи до територіального органу Держпродспоживслужби; категорично забороняється вживати м’ясо і молоко тварин, уражених хворобою.
Поради з профілактики інфікування сибіркою: купуйте м’ясо та м’ясопродукти лише в місцях, де якість продуктів контролюють; люди, які переробляють та реалізують м’ясо, м’ясопродукти чи будь-яку тваринницьку сировину, зобов’язані дотримуватися гігієнічних норм, щоб убезпечити себе та інших; виконання ветеринарно-санітарних правил під час догляду за тваринами; забій домашньої худоби лише з дозволу ветпрацівників; упорядковане захоронення трупів тварин; ветеринарний контроль хутряної та шкіряної сировини; контроль захворюваності тварин; знищення заражених трупів тварин; щеплення тварин проти сибірки; отримання особами, які мали контакт із хворими тваринами або сировиною від хворих тварин, екстреної профілактики антибіотиками. Також потрібно знати, що зараження людини на сибірку виникає внаслідок проникнення збудника через пошкоджену шкіру або слизові оболонки під час догляду за хворими тваринами, під час оброблення туш, зняття шкіри і поховання трупів загиблих тварин, під час контакту з різними видами сировини, отриманої від хворих тварин, під час вживання в їжу м’яса хворих тварин.
Враховуючи шляхи і основні чинники передачі збудника сибірської виразки, населенню необхідно пам’ятати про небезпеку подвірного забою тварин без ветеринарного огляду, придбання м’яса в місцях «стихійної торгівлі» тощо, а також про необхідність термінового звернення за медичною допомогою в разі прямого контакту з твариною з підтвердженим діагнозом сибірки та при наявності перших ознак захворювання.
Особлива увага сільських жителів повинна бути приділена місцям випасання домашніх тварин. Не випасати тварин, де раніше були розміщені худобомогильники, а також наголошуємо своєчасно проводити профілактичні щеплення тварин проти сибірки.
Шановні підприємці!
Державна служба України з питань праці та її територіальні органи з 19.08.2024 до 01.11.2024 проводять інформаційну кампанію «Виходь на світло!». Це черговий крок до формування у суспільства розуміння важливості оформлення трудових відносин. Кампанія спрямовується на працівників і роботодавців, які продовжують працювати, але при цьому уникають належного оформлення трудових відносин та сплати податків.
Посилання на інформаційну компанію: http://surl.li/ptwkik.
Увага! Важлива інформація!
Станом на 2023 рік в Україні теперішніми курцями є рекордні 30% населення. Особливо зростає ця цифра серед молоді - 38% молодих українців віком 18-29 рр. курять різні види тютюнових виробів - найбільш популярними лишаються новітні тютюнові вироби для електричного нагрівання та електронні сигарети. За результатами соціологічних опитувань 73% молоді щодня стикаються з яскравою привабливою рекламою цих виробів у місцях продажу, на зупинках транспорту, на вітринах кіосків та інших місцях.
Згідно статті 13 Закону України № 2899-IV "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення":
"Забороняється куріння, вживання та використання тютюнових виробів, предметів, пов’язаних з їх вживанням, трав’яних виробів для куріння, електронних сигарет, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, кальянів, зокрема:
5) у приміщеннях закладів ресторанного господарства;
14) у транспорті загального користування, що використовується для перевезення пасажирів, у тому числі в таксі;
16) на зупинках громадського транспорту.
У місцях та закладах, в яких куріння, вживання, використання тютюнових виробів, електронних сигарет, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, кальянів заборонено, розміщується наочна інформація, що складається з графічного знака про заборону куріння і тексту такого змісту: "Куріння, вживання, використання тютюнових виробів, електронних сигарет, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, кальянів заборонено!"
У разі відсутності визначеної законом інформації у закладах ресторанного господарства, на зупинках громадського транспорту чи в салоні пасажирського транспорту Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів уповноважена накласти штрафні санкції щодо невиконання суб’єктом господарювання антитютюнового законодавства.
Макети готових постерів формату А5: https://bit.ly/zupn
Увага! Небезпека стихійної торгівлі харчовими продуктами.
Стихійна торгівля харчовими продуктами – це торгівля харчовими продуктами фізичними та юридичними особами без відповідного дозволу на здійснення такого виду діяльності у невстановлених місцях (на вулицях, у дворах, на тротуарах, у скверах, парках, під’їздах) з рук, із землі, транспортних засобів, тимчасових споруд тощо без дотримання санітарно-гігієнічних вимог.
Придбання харчових продуктів у місцях стихійної торгівлі, становить загрозу для життя та здоров’я споживачів. Єдиними офіційними місцями для торгівлі харчовими продуктами є продовольчі магазини та агропродовольчі ринки.
Часто харчові продукти реалізуються без документів про їх походження, якість та безпечність, без дотримання неналежних умов (температурного режиму, вимог до гігієни зберігання), часто просто з землі або асфальту, поблизу автомобільних доріг.
Незважаючи на ризики пов’язані з можливим виникненням харчових отруєнь та інфекційних хвороб на продукцію з місць стихійної торгівлі є певний попит. Часто люди вважають, що така продукція є більш «якісною», «свіжою», «вирощеною для себе» тощо. Тож попит і породжує пропозицію.
Споживачі повинні розуміти, що, в першу чергу, це загроза бути отруєними недоброякісною продукцією або захворіти. Приватні особи, які реалізують продукцію, як правило, не проходять медичних обстежень і можуть бути носіями небезпечних інфекційних захворювань, таких як туберкульоз, дизентерія, сальмонельоз тощо. Встановити виробника зазвичай неможливо.
Особливу небезпеку становлять харчові продукти тваринного походження, оскільки при забої тварин стан їх здоров’я невідомий. Умови виготовлення, зберігання, транспортування та терміни придатності також невідомі. Лабораторні дослідження таких продуктів не проводяться.
Швидкопсувні продукти (м’ясо та м’ясопродукти, риба, молоко та молокопродукти) потребують особливих температурних умов зберігання та реалізації, а при їхньому порушенні така продукція може становити загрозу як здоров’ю так і життю людини. Купуючи продукти харчування на вулиці, ви берете відповідальність на себе та повинні усвідомлювати всі ризики для здоров’я, оскільки якість і свіжість продуктів на стихійних ринках не перевіряється.
Стихійна торгівля відноситься до адміністративних правопорушень, передбачених Кодексом України про адміністративні порушення – ст. 160 «Торгівля з рук у невстановлених місцях» та ст. 164 «Порушення правил підприємницької діяльності».
Стаття 160 КУпАП (Торгівля з рук у невстановлених місцях) торгівля в містах з рук на вулицях, площах, у дворах, під’їздах, скверах та в інших невстановлених місцях – тягне за собою накладення штрафу від одного до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі або без такої.
Стаття 164 КУпАП (Порушення порядку провадження господарської діяльності).
Провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (окрім випадків застосування принципу мовчазної згоди), - тягне за собою накладення штрафу від 1000 до 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.
Статтею 221 КУпАП визначено, що судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 16, 164 КУпАП, на підставі протоколів про порушення, які відповідно до статті 255 КУпАП мають право складати:
- уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх страв;
- посадові особи, уповноважені на те виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад.
За стихійну торгівлю також передбачена адміністративна відповідальність за статтею 152 КУпАП (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів тягнуть за собою накладення штрафу на громадян – від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).
Шановні підприємці!
Інформуємо Вас, що з 25-го червня в Державному аграрному реєстрі розпочався прийом заявок на окрему бюджетну субсидію у розмірі 4 тис грн на 1 га оброблюваних угідь сільськогосподарського призначення для виробників сільськогосподарської продукції, що мають у власності та/або користуванні до 120 га земель сільськогосподарського призначення.
З 27-го червня в Державному аграрному реєстрі (далі - ДАР) розпочато прийом заявок на спеціальні бюджетні дотації для утримання корів, кіз та/або овець.
Спеціальна бюджетна субсидія для аграріїв, які мають у власності від 3 до 100 корів (усіх напрямів продуктивності) передбачається виплата по 7 тис грн на кожну голову.
Спеціальна бюджетна субсидія для аграріїв, які утримують маточне поголів’я кіз та/або овець від 5 до 500 голів – у розмірі 2 тис грн на одну голову.
Подати заявки на отримання бюджетної допомоги можуть аграрії усіх областей окрім територій, тимчасово окупованих та зони активних бойових дій.
При реєстрації у ДАР заявок на суму, що відповідає затвердженому обсягу бюджетних коштів, подання заявок припиняється. Про що буде оголошено в ДАР та на сайті Мінагрополітики.
Підтримка надається відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам та іншим виробникам сільськогосподарської продукції, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 16.08.2022 №918.
Шановні підприємці!
Державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» (далі- Установа) спільно з VECTOR GROUP та за підтримки проєкту Міжнародного Торговельного Центру «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали під час війни» проводять набір на національну практичну освітню програму «Компас: рестарт та розвиток бізнесу». З детальним описом Програми, умовами участі та термінами реалізації є можливість ознайомитися за посиланням: https://business.diia.gov.ua/compass.
Це довгострокова практична освітня програма для підприємців з-поміж ВПО, яка покликана надати знання та поштовх для подальшого розвитку власної справи або підприємництва. До навчання запрошуються чинні підприємці мікро-, малого та середнього бізнесу з усіх регіонів України, а також самозайняті особи з-поміж ВПО, які планують розвинути або перезапустити власний бізнес.
Контактна особа: Єрошенко Яна, консультант відділу освіти та підтримки малого та середнього бізнесу, yyeroshenko@epo.org.ua.
Шановні колеги!
З нагоди Дня охорони праці, який відбувся 28 квітня 2024 року, Державна служба України з питань праці, спільно з організаціями роботодавців та профспілок, оголошує про старт онлайн конкурсів, які об’єднують творчість, інновації та створення безпечного робочого середовища.
Умови проведення конкурсів:
1. «Мистецтво, що рятує життя»
Участь у конкурсі можуть брати всі бажаючі без обмеження за віком, зайнятістю та місцем проживання.
До участі у конкурсі приймаються будь-які візуальні матеріали та зображення на теми охорони праці, здорового робочого місця, безпечного виконання робіт, зокрема:
a. Постери чи інформаційні плакати, створені вручну або за допомогою програмного забезпечення;
b. Художні фото, колажі чи зображення, створені на основі фото;
c. Малюнки, виконані вручну на будь-якому матеріалі і в будь-якій техніці малювання;
d. Відеоролики (мультиплікаційні, документальні, художні).
Роботи мають бути створені учасниками особисто і відповідати заявленій темі. Роботи на інші теми до участі не допускаються. Конкурс проходить у різних вікових категоріях.
Для участі у конкурсі учасники особисто реєструються на порталі https://theartofsafety.dsp.gov.ua/ та завантажують свої роботи у форматі jpg, jpeg або png. Одночасно із надсиланням робіт учасниками (за бажанням) може надаватися згода на продаж їх творів (в електронному вигляді) через аукціон з подальшим направленням коштів на потреби Збройних Сил України. У разі, якщо учасник є неповнолітнім, до заявки долучається згода одного з батьків.
Роботи для участі у конкурсі приймаються до 25 червня включно.
Конкурс відбувається в два етапи: обласний та національний. Роботи – переможці 1 етапу розміщуються на порталі для онлайн голосування, яке відкривається 1 липня і триває по 31 серпня включно.
Результати конкурсу оголошуються в період з 1 по 3 вересня шляхом розміщення інформації на вебсайті Держпраці.
Переможці конкурсу будуть нагороджені відзнаками Держпраці. Інформація про переможців конкурсу буде розміщена на інформаційних ресурсах Держпраці, її територіальних органів та партнерів.
2. «Рейтинг спеціалістів з охорони праці»
Держпраці спільно з Цифровим видавництвом Експертус розпочали спільний проект «Рейтинг спеціалістів з охорони праці»!
На платформі ratingop.expertus.com.ua спеціалісти з охорони праці мають унікальну можливість випробувати себе, а також увійти до десятки найкращих фахівців України.
Мета Рейтингу - підвищити професійну кваліфікацію працівників служб охорони праці підприємств, установ і організацій.
Участь у конкурсі можуть взяти всі бажаючі фахівці з охорони праці, які безпосередньо реалізують функції щодо створення безпечних і здорових умов праці.
Конкурс складається з тесту, де учасники відповідають на питання з охорони праці. Тест охоплює широке коло питань в аспектах, які пов’язані з безпекою працівника, зокрема можуть трапитися вузькі галузеві запитання. При цьому учасники мають необмежену кількість спроб, щоб набрати максимум балів і дізнатися щось нове. Рейтинг учасників формується відповідно до кількості правильних відповідей, і чим більше правильних відповідей ви надаєте, тим вище ваше місце в рейтингу.
Рейтинг призначений для практиків, тож у ТОП-10 не потраплятимуть представники фахових періодичних видань, а також особи, які консультують із питань охорони праці на платній основі. Переможці отримають заохочення та визнання у нашій професійній спільноті, а їх роботодавці будуть відзначені Держпраці.
3. «Ефективні програми психосоціальної підтримки на роботі та їх реалізація»
Участь у конкурсі беруть юридичні та фізичні особи – підприємці всіх видів діяльності та форм власності з території всієї України, які дбають про ментальне здоров’я своїх працівників та запровадили або запроваджують психосоціальну підтримку працівників на робочому місці.
Для участі у конкурсі уповноважений представник роботодавця має зареєструватися на порталі - https://theartofsafety.dsp.gov.ua/ та завантажити презентаційні матеріали: презентацію у форматі pdf та/або відеоролик у форматі mp4.
Реєстрація та завантаження матеріалів здійснюється з 28 квітня по 25 червня. Переможці отримають заслужене визнання від громадськості, а також можливість отримати відзнаку Держпраці.
4. «Інновації та цифрові рішення для безпеки на роботі»
Участь у конкурсі можуть брати юридичні та фізичні особи – підприємці усіх видів діяльності та форм власності, які використовують найману працю, та запровадили інноваційні та цифрові рішення для забезпечення безпеки на роботі в системі управління охорони праці на підприємстві.
Для участі у конкурсі уповноважений представник роботодавця має зареєструватися зареєструватися на порталі - https://theartofsafety.dsp.gov.ua/ та завантажити презентаційні матеріали: презентацію у форматі pdf та/або відеоролик у форматі mp4.
Реєстрація та завантаження матеріалів здійснюється з 28 квітня по 25 червня.
Не втрачайте шанс стати частиною змін та внести свій вклад у безпечніше та здоровіше майбутнє робочих місць.
Детальна інформація щодо реєстрації та участі у конкурсах розміщена на порталі - https://theartofsafety.dsp.gov.ua/
Не втрачайте шанс стати частиною змін та зробити свій вклад у безпечніше та здоровіше майбутнє робочих місць.
Шановні підприємці!
Ініціатива Уряду «єРобота: Гант на переробку» показала затребуваність серед бізнесу, тому продовжується у 2024 році. Проєкт передбачає перевірену та дієву допомогу від держави на створення або розвиток переробного підприємництва.
У межах програми Уряду для розвитку переробного підприємництва є можливість отримати грант до 8 млн грн та спрямувати його на придбання основних засобів виробництва (верстати, технологічне обладнання); введення їх в експлуатацію; доставку придбаного обладнання.
Подача заявки здійснюється через портал «Дія»: https://diia.gov.ua.
З метою полегшення написання бізнес-планів та сприяння отримання грантів бізнесом, командою підтримки реформ Мінекономіки організовано інформаційний ефір: «Гранти для бізнесу. Державні гранти» (детальніше: https://www.youtube.com/watch?v=Htxb07iRaWU).
Шановні підприємці!
Інформуємо Вас, що на останньому засіданні робочої групи з розробки Стратегії регіонального розвитку Полтавської області на 2021-2027 роки було прийнято рішення про оголошення додаткового збору проектних ідей до Плану заходів з реалізації Стратегії регіонального розвитку Полтавської області на 2021-2027 роки.
За підсумками презентації ГС «Агрокластер Грант», що відбулася в Полтавському державному аграрному університеті 26.12.2023, пропонуємо потенційним учасникам долучитися до співпраці в підтримці сільськогосподарських товаровиробників громади шляхом залучення державних та міжнародних грантових коштів для вирощування та переробки сільськогосподарської продукції.
Потенційні учасники для залучення державних та міжнародних грантових коштів для вирощування та переробки сільськогосподарської продукції:
- населення громади (включаючи ВПО, УБД та членів їх сімей), яке може займатися на присадибній ділянці овочівництвом, ягідництвом або тваринництвом відповідно до бізнес-плану з можливістю отримання доходу до 500,0 тис. грн за рік;
- агропідприємства, які орендують землі в територіальній громаді та земельні паї в орендодавців, з метою їх участі в грантових програмах з вирощування і переробки сільськогосподарської продукції та подальшої реалізації як в межах України, так і на експорт.
Контактна особа: Коваленко Сергій Йосипович – 066-5189090.
Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що Державна податкова служба України у зв’язку із набранням чинності Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (далі – Закон № 3219), зокрема, в частині особливостей оподаткування платника податку при переході зі спрощеної системи оподаткування з відсотковою ставкою єдиного податку у розмірі 2 % на систему оподаткування, на якій він перебував до обрання згаданих особливостей оподаткування Інформаційним листом №4/2023 надала роз’яснення щодо:
Більш детально читайте за посиланням: https://tax.gov.ua/data/material/000/578/694703/InfoList4_2023.pdf.
Головне управління ДПС у Полтавській області
Реєстрація РРО/ПРРО в контролюючих органах – передумова початку господарської діяльності, пов’язаної з продажем товарів/наданням послуг
Суб’єкти господарювання, на яких поширюється дія Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», для здійснення розрахункових операцій в готівковій та/або безготівковій формі зобов’язані зареєструвати РРО або ПРРО в контролюючих органах.
Фізичні особи – підприємці застосовують РРО/ПРРО відповідно до вимог цього Закону. ФОП – платники єдиного податку першої групи РРО/ПРРО не застосовують.
Суб’єкт господарювання обирає самостійно – РРО чи ПРРО він буде застосовувати для проведення розрахункових операцій.
Процедури реєстрації РРО/ПРРО врегульовані відповідними порядками, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій».
Ці процедури максимально спрощені, враховують специфіку роботи РРО та ПРРО і здійснюються за заявницьким принципом.
Подати до контролюючого органу заяву для реєстрації РРО можна в електронній або паперовій формі, для реєстрації ПРРО – виключно в електронній формі.
Обробка поданих заяв здійснюється автоматично засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС. Про результат обробки заяви, реєстрацію РРО/ПРРО суб’єкту господарювання повідомляється у Електронному кабінеті.
ДПС запропоновано бізнесу безоплатне програмне рішення (ПРРО), що призначене для реєстрації розрахункових операцій та пристосоване для операційних систем Android, iOS, Windows, Web.
Це програмне рішення розміщено у відкритому доступі на відповідних цифрових платформах (завантажити можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/
Версії програмного забезпечення ПРРО від ДПС оновлюються. Про це та інші питання, пов’язані з реєстрацією та функціонуванням ПРРО від ДПС, роботою АРІ фіскального сервера ДПС, можна дізнатись за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/
Вибір суб’єкта господарювання щодо застосування ним у своїй господарській діяльності безоплатного, комерційного чи власного ПРРО, або РРО, не обмежується.
Перехід від застосування РРО до застосування ПРРО або навпаки здійснюється через процедуру скасування реєстрації та реєстрацію відповідного РРО чи ПРРО.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: poltava.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Faсebook ГУ ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava
ГУ ДПС у Полтавській області
У зв’язку з прийняттям Закону України від 30 червня 2023 року № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (далі – Закон № 3219) інформуємо про особливості відновлення відповідальності за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265).
Так, застосування штрафних (фінансових) санкцій за порушення вимог Закону № 265 з 01.08.2023 відновлено стосовно суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у сферах купівлі/продажу іноземної валюти, організації та проведення азартних ігор за порушення, вчинені до та під час воєнного стану.
З 01.10.2023 застосування штрафних (фінансових) санкцій відновлено стосовно всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, з повним скасуванням відповідальності за порушення, вчинені з 01.01.2022 по 30.09.2023 включно.
Зазначене вище звільнення від відповідальності та/або її скасування, відповідно до норм Закону № 3219, не поширює свою дію на суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю підакцизними товарами або діяльність у сферах купівлі/продажу іноземної валюти, організації та проведення азартних ігор.
У зв’язку з наведеним вище Головне управління ДПС у Полтавській області звертає увагу всіх платників податків, що добровільне виконання вимог законодавства сфери торгівлі, громадського харчування та послуг, до якого відноситься і Закон № 265, не тільки вбереже торговця від додаткових витрат у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, а й стане надійним оберегом від перевірок, які проводить ДПС.
Наголошуємо, що податкова служба використовує виключно ризикорієнтовний підхід до організації та здійснення контрольно-перевірочних заходів та не проводить безпідставних перевірок платників податків.
Разом з цим, акцентуємо увагу, що виконання вимог законодавства, напряму чи опосередковано пов’язаного із поповненням державної скарбниці, особливо під час воєнної агресії російської федерації проти України, є почесним та безкомпромісним обов’язком кожного громадянина нашої держави!
Кожна сплачена копійка до державного бюджету гарантує:
належне забезпечення наших воїнів, які виборюють право народу України бути вільним;
своєчасні виплати тимчасово переміщеним особам та іншим соціально незахищеним групам населення;
наближає нашу перемогу та гарантує розвиток України.
Сподіваємось на високий рівень правової свідомості суб’єктів господарювання та належне і добросовісне виконання почесних обов’язків платника податків України.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: poltava.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Faсebook ГУ ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava
ГУ ДПС у Полтавській області
Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» відновлено положення щодо відповідальності суб’єктів господарювання за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон), зокрема, з 1 жовтня 2023 року у разі встановлення контролюючими органами факту непроведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО з фіскальним режимом роботи, будуть застосовуватись фінансові санкції, передбачені п. 1 ст. 17 Закону.
Умовою дотримання законодавства у сфері застосування РРО/ПРРО є реєстрація РРО та/або ПРРО в контролюючому органі.
Процедури реєстрації РРО/ПРРО встановлені порядками, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048 за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0918-16#Text
Форми для реєстрації ПРРО та інструкції щодо їх заповнення знаходяться за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/formi-prro/
ДПС пропонує до застосування безоплатне ПРРО від ДПС, функціонал якого відповідає законодавчим вимогам, а придбання, оновлення та застосування не потребує витрат та спеціальних навичок користувача.
ПРРО від ДПС, як і всі інші ПРРО, підлягає реєстрації в контролюючому органі.
Завантажити ПРРО від ДПС можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: poltava.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Faсebook ГУ ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava
ГУ ДПС у Полтавській області
Пояснюємо деколонізацію: інфографіка, як буде реалізовуватися закон
З 27 липня 2023 року набув чинності Закон України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії».
Він задає правову рамку для процесу, який активно триває в Україні вже понад рік та отримав назву деколонізація.
Наразі символи – назви та памʼятні знаки, які вважаються маркерами російської імперської політики, усуваються з публічного простору рішеннями органів місцевого самоврядування.
До уваги власників закладів ресторанного господарства!
На засіданні Ради оборони області 13 червня 2023 року ухвалили рішення про заборону роботи на території області розважальних закладів та закладів громадського харчування за годину до початку та під час дії комендантської години. Заклади мають припиняти роботу о 23:00. За дотриманням заборони стежитимуть територіальні громади, районні військові адміністрації та правоохоронці.
Шановні підприємці!
Полтавська обласна військова адміністрація формує Портфель інвестиційних пропозицій Полтавської області.
Запрошуємо всіх зацікавлених суб’єктів господарювання та ініціаторів Start-up долучитись та надати свої інвестиційні пропозиції та проекти різного ступеню готовності: від бізнес-ідей до готових інвестиційних проектів в різних галузях економіки!
Портфель інвестиційних пропозицій області – це база даних та сформований на її основі презентаційний каталог, який дасть змогу просувати та рекламувати активні інвестиційні можливості Полтавщини для пошуку та залучення потенційних партнерів та ресурсу для реалізації інвестиційних проектів.
Хто може взяти участь?
- Вже існуючий бізнес, що прагне реалізувати нові проєкти та масштабуватись і потребує залучення інвестиційних ресурсів (інвестиції у статутний капітал/кредитні ресурси/часткове грантове покриття);
- Start-up, що шукає ресурсу для реалізації ідеї.
Як взяти участь?
Подати заповнену Анкету інвестиційного проєкту на сайті Полтавської обласної військової адміністрації через відповідний сервіс (http://surl.li/jffur).
Консультації з питань щодо подачі інвестиційних проєктів до Портфелю інвестиційних пропозицій Полтавської області за телефонами:
+380 (0532) 56-16-95
+380 (0532) 56-17-19
Шановні підприємці!
З метою підтримки бізнесу та розвитку економіки у рамках Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва Полтавської області на 2021 – 2023 роки розпочато збір заявок щодо фінансово – кредитної підтримки на часткове відшкодування суми кредиту за умови створення нових робочих місць, подати заявку на участь у конкурсі можна за посиланням: https://poda.gov.ua/attachments/152907
Пропонуємо суб’єктам господарювання громади долучитися до участі у зазначених конкурсах.
¹ До категорії дрібного фермерства входять особисті селянські господарства, самозайняті особи, фізичні особи-підприємці, що працюють на відносно невеликих земельних ділянках (до 2 га) та мають відносно невеликий обсяг товарообігу.
² Особи, зареєстровані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, перелік яких затверджено Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України наказом від 22.12.2022 № 309, та проживають на території, яка контролюється урядом Ураїни.
Mercy Corps та наші партнери працюють на засадах гуманності, неупередженості та поваги. Ваша думка є важливою для нас, ви маєте право впливати на те, як саме надається гуманітарна допомога, та надавати відгуки, наприклад, висловлювати подяку, ставити запитання та подавати скарги. Якщо ви маєте запитання, запити щодо інформації, відгуки, скарги чи проблеми, пов’язані з наданими послугами, просимо звертатися до нас за наступними каналами зв’язку: 0800332590 або на адресу електронної пошти feedback.ua@mercycorps.org. Усі відгуки є конфіденційними.
ㅤ
Mercy Corps та її партнерські організації НІКОЛИ не вимагають оплати за надання гуманітарної допомоги. Якщо вам стали відомі випадки вимагання працівниками Mercy Corps та/або її партнерських організацій винагороди за свої послуги (у будь-якій можливій формі), просимо повідомити про це за допомогою електронної пошти integrityhotline@mercycorps.org або порталу https://mercycorps.i-sight.com/portal.
Запрошуємо представників малого та середнього агробізнесу Полтавської області взяти участь у тренінгу!
З метою створення умов для розвитку агробізнесу та забезпечення продовольчої безпеки в Полтавській області пропонуємо представникам сільського господарства та харчової промисловості Вашої громади взяти участь у тренінгу ,,Грантові можливості для агробізнесу”. Програма тренінгу додається.
Завдання заходу:
1) презентувати міжнародні програми, націлені на підтримку агробізнесу;
2) ознайомити з програмами державної підтримки агробізнесу;
3) проінформувати щодо можливостей співпраці в рамках реалізації грантових програм.
Організатори тренінгу:
Дата і місце проведення: 24 травня 2023 року, 10:00 – 12:00, м. Полтава, Полтавський державний аграрний університет, вул. Сковороди, 1/3, каб. 417.
Запрошуємо представників малого та середнього агробізнесу Полтавської області, заповнити реєстраційну форму для участі у тренінгу за посиланням: https://forms.gle/h6yi61j8nauNbwrs8
Шановні підприємці!
23 та 23 квітня 2023 року в рамках проєкту «Розвиток МСП: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та відновлення бізнесу» (грудень 2021 року – травень 2024 року), що фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) через Німецький банк розвитку (KfW), в полтавському центрі підтримки підприємців Дія. Бізнес. відбудеться інтенсив «Експорт для виробників Полтавщини».
Адреса: м. Полтава, вул. Соборності, 45А.
Організатори заходу: Дія. Бізнес. та Міжнародна організація з міграції (МОМ).
Ця подія для виробників крафтової продукції з Полтавської області. На учасників чекає 16 годин навчання з топспікерами України. це 8 освітніх модулів про експорт: від підготовки до перших поставок за кордон.
Програма інтенсиву:
Виробники дізнаються про нові ринки, логістику, документообіг, фінанси та багато іншого.
Долучитися до інтенсиву зможуть 50 виробників крафтової продукції, які працюють у Полтавській області і які хочуть розширити географію продажів на закордонні ринки. Це можуть бути ФОПи, власники та керівники малого та середнього бізнесу, менеджери з розвитку бізнесу та спеціалісти з експорту.
Участь в інтенсиві є безоплатною. Організатори забезпечують учасників житлом і харчуванням.
Долучитися до події зможуть 50 крафтових виробників, що відповідатимуть вимогам щодо їхнього виробництва та продукції.
Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/bNBCpFtbrr2Bv1ja6.
Для того щоб взяти участь у конкурсному відборі, треба заповнити коротку анкету про себе та свій бізнес.
Дедлайн – 10 квітня 2023 року. До 17 квітня кожен зареєстрований отримає відповідь на пошту.
Шановні підприємці!
Інформуємо Вас, що Всеукраїнська благодійна організація «Асоціація Благодійників України» проводить щорічний національний конкурс «Благодійна Україна - 2022» (далі - Конкурс) під гаслом «Благодійність на захисті України».
Метою Конкурсу є всебічна підтримка волонтерського та благодійного руху України, сприяння їх розвитку, узагальнення і поширення інформації про кращі практики у сфері благодійництва, популяризація благодійництва і волонтерства, їхніх організацій, відзначення кращих благодійників та волонтерів.
Звертаємо увагу, що Конкурс проводиться в колективних, індивідуальних та спеціальних номінаціях.
Основні колективні номінації:
Благодійність великого бізнесу;
Благодійність середнього та малого бізнесу;
Корпоративна благодійність;
Колективне волонтерство;
Всеукраїнська благодійність;
Місцева доброчинність;
Доброчинність в охороні здоров’я;
Доброчинність в освіті та науці;
Доброчинність у культурі та мистецтві;
Доброчинність у соціальній сфері;
Доброчинність у сфері екології та охорони довкілля;
Доброчинність у захисті України.
Індивідуальні номінації:
Благодійник року;
Волонтер року;
Менеджер року у сфері доброчинності.
Спеціальні номінації:
Народний доброчинець;
Медіа і доброчинність;
Допомога з-за кордону.
Останній термін подачі заявок для участі у Конкурсі – 30 квітня 2023 року.
Детальну інформацію про Конкурс можна отримати на офіційному сайті: https://blagoukraine.org, facebook: BlagodijnaUkraina, електронна пошта: konkurs.blago@gmail.com.
Оргкомітет Конкурсу: тел. +38067 164-04-11 (у робочий час).
Шановні підприємці!
В області розпочата робота по внесенню змін до Стратегії розвитку Полтавської області на період 2021-2027 роки та до регіональної програми підтримки підприємництва.
3 метою вивчення потреб підприємців та напрацювання пропозицій для внесення змін до зазначених програм, Департаментом економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської обласної військової адміністрації проводиться опитування підприємців Полтавщини.
Просимо взяти участь в опитуванні, шляхом заповнення анкети, яка знаходиться за посиланням http://surl.li/frlpp .
Кінцевий термін заповнення анкет: до 20 квітня 2023 року.
ПРИМІРНИЙ АЛГОРИТМ
дій персоналу та відвідувачів у торговельно-розважальних центрах та інших торговельних комплексах за сигналами оповіщення цивільного захисту “Увага всім”, “Повітряна тривога”
Рекомендації власникам:
1. Забезпечити наявність та готовність системи оповіщення на випадок надзвичайної ситуації воєнного характеру.
2. Визначити найближчі укриття для відвідувачів та персоналу.
3. Позначити маршрути евакуації до укриттів.
4. Призначити осіб, відповідальних за оповіщення, відкриття дверей запасних евакуаційних виходів, забезпечення порядку під час евакуації, збереження майна тощо.
5. Розробити чітку інструкцію для працівників щодо дій за сигналом та провести з ними тренування.
6. Розмістити на видному місці інформацію для відвідувачів щодо порядку дій за сигналом.
7. Періодично доводити інформацію до відвідувачів щодо дій у разі загрози та виникнення надзвичайної ситуації (гучномовним зв’язком, пам’ятками, буклетами тощо).
8. Організувати швидку евакуацію відвідувачів та персоналу у разі загрози.
9. Перевірити відсутність людей у приміщеннях після евакуації.
10. За необхідності вжити обмежувальні заходи щодо кількості відвідувачів.
Рекомендації відвідувачам:
1. Ознайомитися з інформацією щодо дій у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій під час перебування у закладі.
2. Дотримуватися правил поведінки у місцях масового перебування людей. 3. Не залишати неповнолітніх дітей без нагляду.
4. Уважно стежити за сигналами системи оповіщення та оголошеннями адміністрації закладу.
5. Неухильно виконувати вказівки адміністрації закладу.
6. У разі оголошення евакуації негайно залишити приміщення, зберігаючи спокій.
7. Під час евакуації не користуватися ліфтами, спускатися сходами, прямувати визначеними маршрутами евакуації до визначених укриттів.
8. Швидко, без паніки зайняти місце у найближчій захисній споруді (сховищі, підвальному приміщенні, паркінгу тощо).
9. Якщо захисної споруди поблизу немає, сховатися за бетонними плитами, бордюром, лягти у заглибленнях землі, згрупуватися та закрити голову руками.
10. При виникненні паніки зберігайте спокій та здатність швидко і правильно оцінювати ситуацію.
11. За необхідності надати допомогу тим, хто її потребує.
Посилання на першоджерело: вебпортал ДСНС, розділ "Нормативна база", Методичні рекомендації, "Примірний алгоритм дій населення за сигналом оповіщення цивільного захисту "Увага всім", "Повітряна тривога", розділ III.
Шановні керівники підприємств та підприємці!
Центр підтримки підприємців Дія.Бізнес Полтава запрошує на безкоштовний вебінар для підприємців та юристів.
Війна завдала шкоди вашому бізнесу? Майно знищено, прибуток втрачений, товари розграбовані?
Що підприємці можуть зробити вже зараз, щоб наблизити отримання компенсацій? З'ясуємо це 22 лютого на online-вебінарі.
Ви дізнаєтесь:
1️⃣ Що є збитками та хто має право на компенсацію.
2️⃣ Пошкоджене майно компанії: як зафіксувати та зібрати докази.
3️⃣ Куди подавати докази та заяви на компенсацію.
4️⃣ Упущена через війну вигода: як довести.
5️⃣ Хто, коли і як відшкодовуватиме збитки українському бізнесу.
👉🏻 Вебінар для представників МСБ, ФОПів, юридичних осіб та правників, що працюють з бізнесом.
🎙 Спікерка — Анастасія Сербіна. Адвокатка.
🗓 22 лютого, 18:00 – 19:30
💻 Формат: online
💰 Вартість: безоплатний івент з вільним донейтом на ЗСУ
Усі зібрані кошти будуть перераховані до фонду «Повернись живим».
Для відома суб’єктів господарювання
Звертаємо Вашу увагу, що 11 липня 2022 Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо охорони здоров’я населення від шкідливого впливу тютюну» запроваджуються додаткові правила щодо захисту бездимного середовища.
Статтею 13 цього Закону у приміщеннях закладів ресторанного господарства, готелів та аналогічних засобів розміщення громадян «..забороняється куріння, вживання та використання тютюнових виробів, предметів, пов’язаних з їх вживанням, трав’яних виробів для куріння, електронних сигарет, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, кальянів».
Крім того, ви повинні забезпечити дотримання законодавства, зокрема:
Макет для друку можна завантажити за qr-кодом;
Пам’ятайте, що дотримуючись норм бездимного законодавства, ви піклуєтесь про своїх працівників та відвідувачів.
Витяг з ПКМУ №1236 від 09.12.2020
«Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (вступила в дію з 13.01.2022)
1. Установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 31 березня 2022 р. на території України карантин..
36. Державній службі з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів посилити державний нагляд (контроль) за дотриманням санітарного законодавства і здійсненням протиепідемічних заходів закладами дошкільної освіти, закладами громадського харчування, фізичної культури та спорту, ринками, закладами, що надають послуги з розміщення, об’єктами торгівлі продовольчими та непродовольчими групами товарів тощо.
41-4. Установити на період дії карантину граничний рівень торговельної надбавки в розмірі:
{Щодо набрання чинності абзацу пункту 41-4 див. Постанову КМ № 474 від 14.05.2021}
не більше 10 відсотків оптово-відпускної ціни на
з урахуванням рекламних, маркетингових, логістичних послуг, послуг з підготовки, обробки, пакування, інших послуг, пов’язаних з реалізацією кінцевому споживачу;
{Пункт 41-4 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 1432 від 30.12.2021; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1 від 12.01.2022}
не більше 7 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра дизельного палива;
{Щодо набрання чинності абзацу пункту 41-4 див. Постанову КМ № 474 від 14.05.2021}
не більше 5 гривень з урахуванням податку на додану вартість, що нараховується до середньої вартості 1 літра бензинів автомобільних.
{Щодо набрання чинності абзацу пункту 41-4 див. Постанову КМ № 474 від 14.05.2021}
Середня вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm та бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm визначається Міністерством економіки на підставі розрахунків акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, проведених з урахуванням відповідних даних міжнародного інформаційного агентства Platts CIF NWE за попередні 10 днів, розрахункових коефіцієнтів 0,825 та 0,745 кілограма на літр відповідно, витрат на зовнішнє логістичне забезпечення та інших витрат, передбачених зовнішньоекономічним договором (контрактом) у сумі 27 доларів США/тонн, сум митних платежів (акцизний податок із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) та податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції) та щоденного офіційного курсу іноземної валюти, встановленого Національним банком у відповідному періоді. Акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” подає щомісяця до 1, 11 і 21 числа Міністерству економіки зазначені розрахунки.
{Абзац пункту 41-4 в редакції Постанови КМ № 551 від 02.06.2021}
Інформація про середню вартість 1 літра дизельного палива та бензинів автомобільних оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міністерства економіки щомісяця до 3, 13 і 23 числа.
{Постанову доповнено пунктом 41-4 згідно з Постановою КМ № 474 від 14.05.2021; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 551 від 02.06.2021}
Держпродспоживсужба - контроль Начальник відділу МАКСИМІШИНА Ірина Іванівна (0532) 60-83-14 |
|
Реєстр https://declaration.consumer.gov.ua
До відома суб'єктів господарювання!
У відповідності до ч.3 ст. 20 Закону України «Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права та /або суміжних прав» користувачі зобов’язані до початку використання об’єктів авторського права та/або суміжних прав укласти з організацією колективного управління, яка здійснює управління майновими правами у відповідній сфері, договір при використання об’єктів авторського права та/або суміжних прав».
Незаконним є використання музичних творів, фонограм та зафіксованих у них виконань без належного дозволу та сплати роялті Організації колективного управління.
Для законного (легального) використання музики суб’єктам господарювання необхідно звернутися до Громадської спілки «Українська ліга авторських та суміжних прав» із заявою про надання дозволу на використання будь-яких фонограм та зафіксовані в них виконання.
Контактна особа: уповноважений представник Громадської спілки «Українська ліга авторських та суміжних прав» Шурупової Олександри Олександрівни за телефоном : +38(050)1530051.