ПОСЛУГА 11-02 Погодження розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі на території Кременчуцької міської територіальної громади (через ЦНАП)
Необхідні документи:
- заява встановленого зразка на ім’я міського голови про погодження розміщення пересувної тимчасової споруди;
- витяг або виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (копія);
- перший примірник паспорту прив’язки (оригінал) пересувної тимчасової споруди, виданий управлінням містобудування та архітектури Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області;
- копія правовстановлюючих документів на земельну ділянку (у разі наявності), завірена у встановленому законодавством порядку;
- копія правоустановчих документів, які підтверджують право власності на стаціонарний об’єкт (свідоцтво, паспорт, тощо), поруч якого планується розмістити сезонний (літній) торговий майданчик.
Для продовження строку дії погодження розміщення ПТС особою подається:
- заява встановленого зразка;
- паспорт прив'язки (оригінал), термін дії якого продовжений управлінням містобудування та архітектури Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.
УВАГА!!! рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області від 29.04.2022 затверджено Тимчасовий порядок продовження розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на об’єктах благоустрою на території Кременчуцької міської територіальної громади на період воєнного стану в Україні (далі – Тимчасовий порядок).
ПОСЛУГА 99-01 Видача погодження про продовження розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на об’єктах благоустрою на території Кременчуцької міської територіальної громади у період воєнного стану в Україні (через ЦНАП)
Відповідно до Тимчасового порядку для продовження розміщення тимчасових споруд замовник звертається до Департаменту «Центр надання адміністративних послуг» з відповідною заявою на ім’я міського голови, до якої додає:
- попередній паспорт прив’язки ТС;
- реквізити замовника (найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності.
Цей перелік документів є вичерпним.
- Погодження на встановлення (розміщення) на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення виносної дрібно-роздрібної торгівлі під час проведення загальноміських святкових заходів та виставок-ярмарок (через управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики)
Особливості тимчасової (святкової) виносної дрібно-роздрібної торгівлі:
Розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення загальноміських святкових заходів та виставок-ярмарок виконується на підставі рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області або розпорядження міського голови, яким затверджується план святкових заходів, у тому числі щодо організації святкового торговельно-побутового обслуговування населення.
Для здійснення тимчасової (святкової) виносної дрібно-роздрібної торгівлі суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 15 календарних днів подає до управління розвитку підприємництва, торгівлі, побуту та регуляторної політики виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області наступні документи:
- заяву на ім’я начальника управління із зазначенням виду діяльності, розмірів та бажаного місця розміщення ПТС з погодженням балансоутримувача про можливість розміщення ПТС на його об’єктах благоустрою (у разі необхідності);
- копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- заяву на ім’я міського голови або його заступника про укладення договору пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою.
ПОСЛУГА 11-04 Погодження на встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, розміщених на території Кременчуцької міської територіальної громади (через ЦНАП)
Необхідні документи:
1. Заява встановленого зразка для отримання погодження на встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.
2. Пакет документів:
- копія будь-якого документа, який доводить право користування приміщенням (свідоцтво на право власності, витяг з державного реєстру прав на майно, договір оренди/суборенди, тощо) – для об’єктів, що розташовані в стаціонарних приміщеннях (в капітальних будівлях);
- копія рішення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та/або виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області про погодження на розміщення тимчасових споруд (договір оренди /суборенди, тощо) - у випадку використання стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
- копія документа, який доводить право користування приміщенням (належно оформлених договорів оренди або суборенди) - для окремих відділів в інших об’єктах.
- копія рішення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та/або виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області про погодження розміщення пересувних тимчасових споруд - у разі провадження діяльності у тимчасових пересувних спорудах (сезонні майданчики, лотки, палатки, розноски, торгові автомати та ін.).
ПОСЛУГА 11-05 Продовження терміну дії ( та внесення змін до) погодження на встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, розміщених на території Кременчуцької міської територіальної громади (через ЦНАП)
Необхідні документи: заява встановленого зразка без надання документів.
Для тимчасових споруд – додатково додається копія рішення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та/або виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області про погодження розміщення пересувних тимчасових споруд, якщо дія попереднього закінчилася на момент звернення.
ПОСЛУГА 11-06 Переоформлення (внесення змін до) погодження на встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, розміщених на території Кременчуцької міської територіальної громади (через ЦНАП)
Необхідні документи: заява встановленого зразка із зазначенням причин переоформлення та копіями документів, на підставі яких проводиться переоформлення.
ПОСЛУГА 11-07 Анулювання облікового запису діючого погодження на встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг, розміщених на території Кременчуцької міської територіальної громади (через ЦНАП)
Необхідні документи: заява встановленого зразка.