Офіційний вебпортал Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та виконавчого комітету

0 °C
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Повноваження

Шаповалов Руслан Васильович

ОБОВ’ЯЗКИ З ПИТАНЬ:

- планування роботи виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі - виконавчий комітет);
- підготовки засідань виконавчого комітету;
- забезпечення підготовки документів на розгляд виконавчого комітету;
- організації доведення рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови до виконавців;
- оприлюднення проєктів рішень виконавчого комітету та рішень виконавчого комітету відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та інших законів;
- стану діловодства, архівної справи, обліку і звітності;
- проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- організації навчання працівників виконавчих органів міської ради;
- сприяння діяльності юридичного департаменту та розгляду судової та іншої кореспонденції;
- забезпечення роботи з розгляду звернень громадян;
- підготовки матеріалів щодо внесення у встановленому порядку подань про нагородження державними нагородами України;
- планування та контролю, впровадження та використання у виконавчому комітеті інформаційних і телекомунікаційних технологій, систем і мереж, програмно-апаратних комплексів, системи баз даних з метою інформатизації діяльності всіх структурних підрозділів виконавчого комітету;
- забезпечення впровадження безпосередньо у виконавчому комітеті області системи технічного захисту інформації;
- інформаційного забезпечення керівництва міської ради та виконавчого комітету на основі використання наявних і створення нових інформаційних ресурсів та впорядкування доступу до них;
- організації роботи Департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі - Кременчуцька міська рада) відповідно до законів України «Про адміністративні послуги» та «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»;
- координації діяльності відділів, управлінь, департаментів та інших виконавчих органів Кременчуцької міської ради з питань інформаційного забезпечення;
- організації служби охорони праці у виконавчому комітеті, дотримання законодавства з питань охорони праці та здійснює контроль за його виконанням.
Бере участь у формуванні проєктів основних показників мобілізаційного плану міста з дотриманням вимог Закону України «Про державну таємницю».
Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.
Підписує документи на бланках виконавчого комітету з проставлянням гербової печатки, у разі необхідності.
На підпис керуючого справами виконкому міської ради Шаповалова Руслана Васильовича на документах проставляється гербова печатка виконавчого комітету, у разі необхідності.
Завіряє копії документів Кременчуцької міської ради та її виконавчого комітету.
Виконує обов’язки спеціально призначеного працівника щодо забезпечення режиму секретності на період його відсутності у повному обсязі.

Спрямовує, координує та контролює діяльність:
- юридичного департаменту виконавчого комітету;
- управління по роботі з документами виконавчого комітету;
- управління по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету;
- адміністративно-господарського відділу виконавчого комітету;
- управління інформаційно-комп’ютерних технологій виконавчого комітету;
- архівного відділу Кременчуцької міської ради;
- Департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Кременчуцької міської ради.

Здійснює взаємодію з:
- органами Державної міграційної служби України;
- органами юстиції (нотаріальними конторами, відділами РАЦСу, відділами Державної виконавчої служби).

Очолює:
- міську комісію з питань евакуації;
- експертну комісію виконавчого комітету;
- адміністративну комісію при виконавчому комітеті;
- спостережну комісію при виконавчому комітеті;
- постійно діючу комісію з питань прийняття, введення в експлуатацію, списання та передачі основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів;
- робочу групу з питань впровадження та функціонування електронного документообігу у виконавчому комітеті;
- постійно діючу комісію з питань категоріювання та обстеження об’єктів інформаційної діяльності у виконавчому комітеті;
- постійно діючу кваліфікаційну комісію по присвоєнню та підвищенню кваліфікації водіїв адміністративно-господарського відділу виконавчого комітету;
- постійно діючу комісію з атестації на кваліфікаційну групу допуску з питань електробезпеки електротехнічного-персоналу виконавчого комітету;
- постійно діючу комісію з питань обліку пробігу і списанню пневматичних шин та акумуляторних батарей у виконавчому комітеті;
- житлову комісію з розгляду питань щодо надання службових жилих приміщень працівникам виконавчого комітету.